15 تير 1399 - 12:51

 ‌بازدهی ٣٦٦ درصدی «وبصادر» در ٦٤ روز کاری بورس در سال ٩٩

نماد «وبصادر» در ٦٤ روز کاری بازار سرمایه و از ابتدای سال ٩٩ تا نیمه تیرماه سال جاری، بیش از ٣٦٦ درصد سود نصیب سهامداران کرد.
کد خبر : ۱۱۵۸۰۹
وبصادر

به گزارش ایبِنا از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بررسی آمار معاملات ٦٤ روز کاری بورس اوراق بهادار تهران نشان می‌دهد که نرخ سهام بانک صادرات ایران در سال ٩٩ از ٧٢١ ریال به ٣ هزار و ٣٦٠ ریال در جریان معاملات روز ١٥ تیرماه سال جاری رسید که نشان از بازدهی بیش از ٣٦٦ درصدی در این مدت دارد.


استقبال سهامداران خرد از «وبصادر» نشان از ارزش ذاتی مناسب و قابلیت‌های فراوان بانک صادرات ایران در روزهای پرشور و شوق بازار سرمایه دارد به نحوی که بخش عمده معاملات توسط سهامداران خرد صورت گرفته است.


تمرکز بر برنامه‌های عملیاتی و سیاست‌های اعتباری ابلاغی، کاهش هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول، بهبود نرخ موثر تسهیلات، کاهش قیمت تمام شده پول، جذب منابع ارزان‌قیمت، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، افزایش سهم از بازار، کاهش شعب و چابک‌سازی، توقف روند زیان‌دهی، افزایش درآمدهای مشاع و غیرمشاع و در عین حال حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی و تامین مالی و تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های کوچک و متوسط در مسیر «رونق» و «جهش» تولید از جمله مهمترین برنامه‌های بانک صادرات ایران در دو سال و نیم گذشته بوده است.


سود خالص یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران در صورت‌های مالی منتهی به پایان سال ۹۸ در شرایطی محقق شده که وبصادر سال ۹۷ را با زیان خالص ۲۹ هزار و  ۳۷۷ میلیارد ریالی (۱۶۸ ریال به ازای هر سهم) به پایان رساند.


درآمد مشاع بانک صادرات ایران در سال ۹۸ با ۲۹ درصد افزایش نسبت به سال ۹۷ به ۲۱۳ هزار و ۸۸۴ میلیارد ریال رسید. بانک صادرات ایران با درآمد ۷۱ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال، رشد ۲۵ درصدی در بخش درآمد غیرمشاع را برای سال مالی ۹۸ ثبت کرد.


بانک صادرات ایران در کاهش هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول طی سال مالی ۹۸ موفق شد این هزینه را ۳۰ درصد نسبت به سال ۹۷ کاهش دهد. در عین حال، جمع هزینه‌های بانک رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال ۹۷ داشته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر