16 تير 1399 - 19:07

ساختمان جدید شعبه بلوار سجاد بانک کارآفرین در شهر مشهد افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه بلوار سجاد (فردوسی سابق) بانک کارآفرین در شهر مشهد افتتاح شد.
کد خبر : ۱۱۵۸۷۷
بانک کارآفرین


به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در این مراسم شکوفه آقارضی رئیس شعبه بلوار سجاد با تشکر از حضور روسای شعب احمدآباد و بلوار معلم برای افتتاح شعبه، ابراز امیدواری کرد که کارکنان این شعبه با تلاش و مساعدت کارکنان شعبه همچون گذشته عملکرد مطلوب و رضایت‌بخشی ارائه دهند.


وی در ادامه تصریح کرد: باعث افتخار است که در مکان جدید شعبه در خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی بانک هستیم تا بتوانیم خدمات و امکانات بیشتری را که در خور مشتریان بزرگ این بانک است، به شما ارائه دهیم. حضور شما عزیزان در جمع همکاران شعبه، نشانگر وفاداری و همراهی شما با بانک کارآفرین است و ما این همراهی را ارج می‌نهیم.


بر اساس این گزارش در این مراسم جمعی از مشتریان قدیمی شعبه که در این مراسم حضور داشتند، ضمن تبریک افتتاح شعبه به مدیرعامل و کارکنان، عملکرد بانک کارآفرین را طی این سال‌ها بسیار رضایتبخش، قابل اعتماد و قانونمدار توصیف کردند.


ساختمان جدید شعبه بلوار سجاد مشهد به منظور رفاه حال مشتریان محترم به امکاناتی از جمله صندوق امانات، پارکینگ و... مجهز شده است.


گفتنی است در مراسم افتتاح شعبه بلوار سجاد که روز شنبه 14 تیر ماه برگزار شد، محمد شکوه سرنوازی رئیس شعبه احمدآباد، محمدرضا پریدار رئیس شعبه بلوار معلم و همچنین کارکنان شعبه بلوار سجاد و تعدادی از مشتریان این شعبه حضور داشتند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر