22 تير 1399 - 10:20

افزایش ۰.۱۶۵ درصدی خطای پذیرندگی در سپ

شرکت پرداخت الکترونیک سامان با افزایش ۰.۱۶۵ درصدی در خطای پذیرندگی در خرداد ۹۹ به نسبت ماه گذشته بیشترین افزایش در این شاخص را به نسبت سایر شرکت‌ها تجربه کرده است.
کد خبر : ۱۱۶۰۶۲
پرداخت الکترونیک سامان

به گزارش خبرنگار ایبِنا، عملکرد شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت از منظر تراکنش های ناموفق حوزه پذیرندگی که هدف آن، انجام مقایسه‌ای بین شرکت‌ها در پشتیبانی از تراکنش‌های صحیح و دقت محاسبه PSP در عملکرد است.



پرداخت الکترونیک سپهر دارای بهترین عملکرد در خطای پذیرندگی


بر اساس آمار شاپرک از منظر سهم خطای پذیرندگی هر شرکت از تعداد کل تراکنش‌های شاپرکی بیانگر این است که  در خرداد ۹۹ شرکت "پرداخت الکترونیک سپهر" با رقمی برابر با ۰.۰۰۹درصد، بهترین عملکرد را از منظر نسبت  خطای پذیرندگی به مجموع تراکنش ها داشته است. در مقابل شرکت "پرداخت الکترونیک سامان" با کسب رقم ۰.۳۸۸ درصدی بالاترین عدد شاخص مذکور را به خود اختصاص داده است.



افزایش ۴۰.۳۰ درصدی در خطای پذیرندگی شبکه


در خردادماه عملکرد افزایشی بیشتر شرکت‌ها به ویژه شرکت "پرداخت الکترونیک سامان" سبب افزایش ۴۰.۳۰ درصدی در خطای پذیرندگی شبکه شده است. در مقایسه ماهانه عملکرد این شرکت‌ها ملاحظه می‌شود که بیشترین کاهش در نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکش‌ها (عملکرد مثبت) با عددی برابر ۰.۰۵۹ درصد در شرکت الکترونیک کارت دماوند رخ داده و همچنین شرکت "پرداخت الکترونیک سامان" با رقم ۰.۱۶۵ درصد، بیشترین افزایش را به نسبت سایر شرکت‌ها تجربه کرده و کل آمار خطای پذیرندگی در خردادماه ۹۹ به نسبت ماه گذشته به دلیل این افزایش و همچنین افزایش خطای پذیرندگی در شرکت "به‌پرداخت ملت" بالا رفته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر