24 تير 1399 - 09:22

برگزاری مجمع‌عمومی پست‌بانک‌ با حضور حداکثر ۱۵ نفر

مجمع‌عمومی پست‌بانک‌ایران با حضور حداکثر۱۵ نفر روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه برگزار و مراسم آن به صورت زنده از طریق وب سایت این بانک به نشانی؛ www.postbank.ir پخش می‌شود.
کد خبر : ۱۱۶۱۳۸
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، با توجه به محدودیت‌های اعمال شده برای حضور عمومی سهامداران در مجامع‌عمومی شرکت‌ها و تأکید ستادملی مبارزه با کرونا با برگزاری مجامع با حداقل نفرات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر پخش آنلاین مجامع، به اطلاع تمامی سهامداران می‌رساند؛ مجمع این بانک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور حداکثر ۱۵ نفر چهارشنبه ۲۵ تیرماه برگزار و مراسم آن به صورت زنده از طریق وب سایت این بانک به نشانی؛ www.postbank.ir پخش می‌شود.


بر این اساس از تمامی سهامداران بانک درخواست می‌شود از حضور در مجمع خودداری و به‌صورت زنده از طریق وب‌سایت این بانک مراسم را مشاهده نموده و سئوالات خود را برای طرح در مجمع به شماره پیامکی ۵۰۰۰۲۸۴۲۸۴ و پست الکترونیکی info@postbank.ir در هنگام برگزاری ارسال نمایند.


همچنین به علت رعایت مسائل بهداشتی از ارائه هدایای تبلیغاتی و پذیرائی خودداری گردیده است. گفتنی است، پیش از این، سازمان بورس و اوراق بهادار نیز طی ابلاغیه شماره ۰۵۰/۴۴۰/ب/۹۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶درخصوص برگزاری مجمع به شکل مورد اشاره و تأکید نموده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر