03 مرداد 1399 - 12:31
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

استفاده از سپرده‌های موجود در بانک‌ها برای جهش تولید

نماینده مردم شاهرود در مجلس یازدهم بر ضرورت استفاده مناسب از سپرده‌های مردم نزد بانک‌ها در مسیر تحقق شعار سال تاکید کرد.
کد خبر : ۱۱۶۲۳۲
حساب سپرده

علی اصغر خانی در گفتگو با ایبِنا با اشاره به مولفه های تحقق شعار سال، گفت: برای تحقق شعار سال باید تعاملی میان همه دستگاه‌ها صورت گرفته و سیاست ها به صورت واحد پیگیری شود.


نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بانک مرکزی جایگاه مهمی در کشور داشته و مرکز تولید و جهش در بحث اقتصاد است، افزود: تمام پول ها در اختیار بانک مرکزی بوده و بانک های دولتی و خصوصی نیز در بحث سیاست گذاری تابع سیاست های بانک مرکزی هستند، از اینرو تحول جدی در بحث اقتصاد می تواند از این شاهراه باشد.


وی با تاکید بر اینکه در سال جهش تولید باید به تمامی سیاست ها سرعت ببخشیم تا تحقق شعار سال ممکن شود، گفت: بانک ها یکی از مسیرهای تحقق شعار سال هستند و در این حوزه نقش اساسی دارند زیرا ورودی و خروجی ارزها و پول ها غالبا بانک مرکزی است.


خانی با بیان اینکه بانک مرکزی باید با انجام کار اساسی و اتخاذ فرمولی مشخص منابع دولتی در اختیار و همچنین سپرده های مردمی را به سمت تولید و جهش آن هدایت کند، افزود:  وزارت اقتصاد برای استفاده بانک مرکزی از سپرده های مردمی در مسیر کمک به تولید باید مجوزهای لازم را ارایه دهد.

برچسب ها: سپرده جهش توليد
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر