31 تير 1399 - 09:48
یک نماینده مجلس با ایبنِا مطرح کرد:

گام‌های بانکداری الکترونیک برای مهار کرونا/ حذف ترددهای غیرضرور

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، بر ضرورت انجام امور بانکی به صورت الکترونیک تاکید کرد و گفت: تقاضای ما از بانک مرکزی ارتقا خدمات دهی بانک‌ها با هدف کاهش تردد مردم برای انجام امور مالی است.
کد خبر : ۱۱۶۲۸۳
شهباز حسن پور بیگلری

شهباز حسن پور بیگلری در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بانک ها در زمان شیوع کرونا، گفت: تقاضای ما از بانک مرکزی ارتقا خدمات دهی بانک ها با هدف کاهش تردد مردم برای انجام امور مالی است.


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه افزایش سقف برداشت از کارت های بانکی و همچنین رشد میزان کارت به کارت می تواند از اقداماتی باشد که از شیوع هر چه بیشتر کرونا جلوگیری کند، افزود: بانک مرکزی باید مصوبه افزایش ارایه خدمات الکترونیک را که در ماه های ابتدایی شیوع کرونا ابلاغ کرده بود دوباره ابلاغ کند.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه بسیاری از ترددها به بانک ها غیر ضرور بوده و می توان از منزل به آنها پرداخت، تصریح کرد: با توجه به ابتلای برخی از کارمندان شبکه بانکی به کرونا لازم است با فوریت نسبت به این موضوع تصمیم گیری شود.


وی با بیان اینکه گسترش خدمات الکترونیک بانکی می تواند در بسیاری از حوزه ها بی نیازی مردم از حضور در شعب را ممکن کند، گفت: در این حوزه باید با بهره مندی از تجربیات کشورهای موفق در مسیر کاهش هر چه بیشتر ارایه خدمات حضوری گام برداریم.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه در زمینه خدمات الکترونیک بانکی ایران در سال های اخیر توانسته گام های خوبی بردارد، افزود: خوشبختانه به روز بودن در حوزه خدمات الکترونیک مزیت های بسیاری برای کشور خواهد داشت.


این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم با بیان اینکه با ارایه خدمات الکترونیک بانکی شفافیت اقتصادی بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: در این راستا می توان با کاهش ۵۰ درصدی کارمندان شبکه بانکی در روزهای شیوع کرونا به مقابله با این ویروس نیز بشتابیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر