29 تير 1399 - 18:56
مدیرعامل بانک صنعت ومعدن:

افزایش ۱۰۰ درصدی تسهیلات این بانک به شرکت های دانش بنیان

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام داشت: تسهیلات این بانک به شرکت های دانش بنیان در سه ماهه نخست سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۰۰ درصدی برخوردار بوده است.
کد خبر : ۱۱۶۳۰۲
جلسه دانش بنیان

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در جلسه مرحله سوم حمایت از کسب ‌و کارهای آسیب ‌دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا ویژه شرکت های دانش بنیان بزرگ و متوسط که صبح امروز ۲۹ تیرماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: این بانک بر اساس رسالت اجتماعی خود از سال ۹۷ پرداخت تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان را در دستور کار قرار داده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: در سال ۹۸ در مجموع ده هزار میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال به ۸۰ شرکت دانش بنیان پرداخت شده و در سه ماهه نخست سال جاری نیز تسهیلاتی به میزان ۲ هزار میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال به ۲۹ شرکت دانش بنیان اعطا شده است.
وی افزود: در مجموع از سال ۹۷ تا پایان سه ماهه امسال تسهیلاتی بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به ۱۸۲ شرکت دانش بنیانی که به بانک صنعت و معدن معرفی شده اند، تعلق گرفته و پرداخت شده است.
وی همچنین از امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های امیرکبیر و صنعتی شریف در جهت حمایت از استارت آپ ها سخن گفت و بیان داشت: بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه تولید کشور همواره حامی و پشتیبان خوبی برای شرکت های دانش بنیان بوده و درصدد هستیم تا همکاری با مراکز تولید علم و فناوری در این زمینه را افزایش دهیم.
دکتر مهری تصریح کرد: از ابتدای شروع شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز این بانک تعامل مناسبی با شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و محصولات دارویی و بهداشتی داشته و ۶ هزار میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال به شرکت های یاد شده پرداخت نموده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر