01 مرداد 1399 - 10:06

مراسم قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی ۳۵ سالگی بانک سینا برگزار شد

طی مراسمی با حضور عضو هیات مدیره و همچنین مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، بازرسی و حراست، مراسم قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی ۳۵ سالگی بانک سینا طبق اعلام قبلی، روز یکشنبه ۲۹ تیرماه برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۶۳۹۹
35 سالگی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، عضو هیات مدیره بانک سینا در این مراسم، با بیان آنکه این بانک همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای مشتریان فراهم نماید، گفت: بانک سینا به عنوان بانکی خوشنام و شفاف در طول فعالیت ۳۵ ساله خود همواره در مسیر تامین نیاز روز بانکی مشتریان گام برداشته و از طریق بکارگیری آخرین فناوری ها با ارائه محصولات و خدمات نوین، زمینه تسریع در انجام فرایندهای بانکی را فراهم ساخته است.


علیرضا تقدیری افزود: هدف این بانک در تداوم فرایند توسعه و پیشرفت خود، ایجاد ارزش افزوده و آورده بیشتر جهت مشتریان عزیز است و کارکنان بانک نیز در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.


در ادامه شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم ضمن تقدیر از همراهی مخاطبان و مشتریان گرامی و حمایت از برنامه های بانک گفت: تداوم فعالیت بانک ها بدون حمایت و پشتیبانی مخاطبان و مشتریان امکانپذیر نیست و بانک سینا نیز به پاس این همراهی و حمایت، تمام توان و ظرفیت خود را در راستای جلب رضایت مشتریان و مخاطبان عزیز صرف می کند.


وی در ادامه به روند برگزاری مسابقه اینستاگرامی بانک سینا اشاره کرد و افزود: این مسابقه مقارن با سی و پنجمین سالروز تاسیس بانک در دو مرحله شامل (تیزینگ و اوپنینگ) از طریق ایجاد سوال در ذهن مخاطب و سپس پاسخ به سوالات ایجاد شده در رسانه های مختلف شامل بیلبورد، فضای مجازی و مطبوعات به اجرا گذاشت که خوشبختانه علیرغم مدت زمان کوتاه اجرای طرح بازخوردهای مناسبی را به خصوص در فضای مجازی به همراه داشت.


وی خاطرنشان کرد: مسابقه فضای مجازی بانک سینا از اول تا ۲۰ تیرماه برگزار شد که تعداد ۸ هزار و ۴۴۰ نفر شرکت کردند و قرعه کشی بین ۲ هزار و ۴۶ ارائه دهنده پاسخ های صحیح به ۳ سوال مطرح شده، برگزار شد.
اسامی ۳۵ برنده کارت هدیه ۵ میلیون ریالی مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر