06 مرداد 1399 - 16:02
از سوی یک کارگزار بانکی صورت می گیرد:

عرضه ۶ درصدی سهام یک شرکت برقی در فرابورس

بازار سهام چهارشنبه هفته جاری میزبان واگذاری ۶ درصد از سهام توسعه مسیر برق گیلان با نماد «بگیلان» از سوی یک کارگزار بانکی در فرابورس است.
کد خبر : ۱۱۶۵۴۳
برق

به گزارش ایبِنا، واگذاری ۶ درصد سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان برای دومین بار به جای یک روز، طی دو روز کاری توسط کارگزاری بانک سپه در بازار دوم معاملات فرابورس انجام خواهد شد.


به این ترتیب، ۵.۸ درصد از سهام "بگیلان" معادل ۲۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی ۸۰ سهم و دامنه قیمت ۲۲۰۰ تا ۲۴۵۰ تومانی هر سهم، آماده عرضه شده اما زمان سفارش خرید این سهم به جای صبح به بعداز ظهر موکول شده که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ خواهد بود.


بنابراین متقاضیان خرید سهام این شرکت باید بعد از پایان معاملات، اقدام به سفارش خرید کنند. علاوه براین تخصیص سهام "بگیلان"، سه شنبه و شروع معاملات ثانویه از شنبه آینده تعیین شده است. ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم هم شنبه ۱۱ مرداد با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه به صندوق های سرمایه تعلق می گیرد.


براساس این گزارش، طی سال جاری سهام ۱۰ شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان، رایان هم افزا و تولید نیروگاه برق گیلان به ترتیب در ۲۰ و ۲۷ فروردین، ۱۰ و ۳۱ اردیبهشت، ۷ خرداد، ۴، ۱۱، ۱۸ و ۲۵ تیر عرضه اولیه شده اند و با توجه به عرضه توسعه مسیر برق گیلان در سه شنبه، زر مارکاون یازدهمین شرکت تازه وارد سال به شمار می رود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر