13 مرداد 1399 - 10:02

همه چیز برای برنده شدن شما مهیاست!

برای شرکت درقرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی می توانید ازطریق سامانه بام به صورت غیرحضوری وبدون نیاز به حضور در شعب حساب تان را افتتاح و با بازو (بات) بله،وضعیت و امتیاز خود را رصد کنید.
کد خبر : ۱۱۶۷۳۱
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مردادماه پایان مهلت شرکت در چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است و به همین منظور امکان شرکت در این قرعه کشی با خدمات سامانه بام و اپلیکیشن بله به منظور حفظ سلامت مشتریان و کاهش مراجعات به شعب، تسهیل شده است.


بدین ترتیب افرادی که پیش از این در بانک ملی ایران احراز هویت شده اند، می توانند تنها با مراجعه به سامانه «بام» و تکمیل اطلاعات لازم در بخش «خدمات حساب»، حساب تازه ای را افتتاح کنند و از طریق همین سامانه واریز، برداشت و تکمیل موجودی برای شرکت در قرعه کشی را انجام دهند.


همچنین شرکت کنندگان در این دوره از قرعه کشی می توانند با بازو (بات) بله به آدرس bmilotterybot ، به راحتی از وضعیت حساب و میزان امتیاز خود کسب اطلاع کرده و همچنین راهنمایی های لازم برای شرکت در این مرحله از قرعه کشی را دریافت کنند.


در چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران ۷۹۳ هزار و ۱۹۶ فقره جایزه با ارزش بیش از یک هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال به برندگان تخصیص یافته که ۹۹ فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال از جوایز ویژه آن محسوب می شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر