16 مرداد 1399 - 11:37
بر اساس اطلاعیه منتشر شده در کدال :

بانک تجارت از زیان به سود رسید

بانک تجارت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۲۵ اعلام شده بود، از سودسازی در هر سهم حکایت دارد.
کد خبر : ۱۱۶۸۵۰
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بانک تجارت با سرمایه ۲۲۳ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.





بانک تجارت در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۳۱۴ میلیارد و ۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از سودسازی در هر سهم برخوردار است.


این شرکت بورسی زیان انباشته پایان دوره را با افزایش ۲ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۱۰۷ هزار و ۱۹۸ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال اعلام کرده است.


همچنین در صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به دوره ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ بانک تجارت، سود هر سهم، مبلغ ۳۴ ریال و سود خالص ۷ هزار و ۹۹۵ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال اعلام کرده است.


یادآوری می‌شود "وتجارت" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (حسابرسی شده) زیان هر سهم را مبلغ ۲۵ ریال و زیان خالص را ۵ هزار و ۵۲۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال قید کرده است.



برچسب ها: بورس وتجارت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر