25 مرداد 1399 - 11:44

بیمه آسماری جزو معدود شرکت‌های دارای سود حاصل از عملیات بیمه‌گری

مدیرعامل بیمه آسماری با بیان اینکه این شرکت در سال ۹۸ حدود ۹۵ درصد افزایش پرتفوی تولیدی داشته است، گفت این شرکت جزو معدود شرکت‌های دارای سود حاصل از عملیات بیمه‌گری در بازار بیمه بوده است.
کد خبر : ۱۱۷۰۸۳
بیمه آسماری

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، علیرضا یزدان‌دوست در جریان بازدید دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از بیمه آسماری این موضوع را مطرح کرد. وی در این دیدار به روند مثبت عملکرد سندیکا پس از حضور سیدمحمد کریمی اشاره کرد و به تعاملات سازنده این نهاد صنفی با سایر بخش‌های اقتصاد در جهت منافع شرکت‌های بیمه اشاره کرد.


یزدان دوست در ادامه به عملکرد قابل قبول شرکت در سال گذشته اشاره کرد و افزود که بیمه آسماری در سال ۱۳۹۸ حدود ۹۵ درصد افزایش پرتفوی تولید داشته است. وی با تاکید بر اینکه هم اکنون شاخص‌های اساسی مانند پرتفو بیمه‌ای، نسبت خسارت و نقدینگی در شرکت بیمه آسماری مثبت هستند، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای افزایش حق بیمه تولیدی و نیز ارائه طرح‌های جدید بیمه‌ای در سال جاری خواهیم داشت.


مدیرعامل بیمه آسماری همچنین تاکید کرد که این شرکت جزو معدود شرکت‌های دارای سود حاصل از عملیات بیمه گری در بازار بیمه بوده است. سید محمد کریمی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شرکت‌های بیمه خصوصی توانسته‌اند رشد قابل توجهی را در بازار صنعت بیمه داشته باشند، گفت: سندیکا با همه توان در خدمت بیمه‌گران به ویژه شرکت‌های مناطق آزاد است و از همه ظرفیت‌ها برای بهبود عملکرد آنها استفاده خواهد کرد.


اعضای هیات مدیره شرکت بیمه آسماری نیز در این دیدار به نقش مهم سندیکای بیمه گران ایران در هماهنگی‌های میان صنعت بیمه با سایر بخش‌ها اشاره کردند و به گفته آنها سندیکا می‌تواند در حل چالش‌های پیش روی صنعت بیمه نقش اساسی داشته باشد.


در پایان معاونین و مدیران شرکت بیمه آسماری در خصوص مسائل مبتلا به صنعت با دبیرکل سندیکا به گفت‌وگو پرداختند و در خصوص پیشنهادات و ارائه راهکارها بحث و تبادل نظر شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر