01 شهريور 1399 - 10:43
توسط توسن‌تکنو انجام شد:

اخذ نمایندگی انحصاری GRG تا پشتیبانی نزدیک به ده هزار ماشین

شرکت توسن‌تکنو از سال گذشته با توسعه فعالیت‌های خود سرویس‌دهی و پشتیبانی طیف وسیعی از ماشین‌های بانکی را آغاز کرده است.
کد خبر : ۱۱۷۲۹۰
image-20200822103639-1.jpeg

به گزارش ایبِنا به نقل از توسن تکنو، این شرکت از سال گذشته با توسعه فعالیت‌های خود سرویس‌دهی و پشتیبانی طیف وسیعی از ماشین‌های بانکی را آغاز کرده و هم‌اکنون پشتیبانی بیش از ۹۷۰۰ ماشین بانکی را بر عهده دارد و با آغاز سال ۲۰۲۰ با اخذ نمایندگی انحصاری برند GRG پشتیبانی ماشین‌های بانکی این برند به این شرکت واگذار شده است. از اینرو برای اطلاع بیشتر از فعالیت‌های این شرکت به سراغ جمشید آزاده، معاون امور مشتریان و فروش شرکت توسن‌تکنو رفته‌ایم تا از جزئیات فعالیت های توسن‌تکنو در زمینه سرویس و پشتیبانی ماشین‌های بانکی مطلع شویم.


آزاده با اشاره به سابقه شرکت توسن‌تکنو در خصوص سرویس و پشتیبانی ماشین‌های بانکی گفت: با توجه به تجربه خوبی که این شرکت در زمینه سرویس‌دهی و پشتیبانی ماشین‌های بانکی دارد در حال حاضر بیش از ۹۷۰۰ ماشین بانکی در حوزه تعمیر و نگهداری را پشتیبانی می‌کند که هم شامل ماشین‌هایی می شود که خود این شرکت به بازار عرضه کرده و هم شامل ماشین‌هایی که از گذشته در بازار موجود بوده، می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: توسن‌تکنو اکنون با سرویس‌دهی به ۱۹ بانک کارنامه خوبی برای خود ثبت کرده است و این شرکت با پشتیبانی بیش از ۹۰۷ ماشین بانکی در بانک ملی ایران، ۷۷۴ ماشین بانکی در بانک صادرات ایران، ۲۸۰ ماشین بانکی در بانک رفاه کارگران و ۱۴۰۰ ماشین بانکی در بانک‌های حکمت ایرانیان سابق و انصار سابق یا بانک سپه و همچنین پشتیبانی ماشین‌های بانکی دیگر بانک‌ها، توانسته تعاملی خوبی با بانک‌های بزرگ دولتی ایجاد کند که نشان از کیفیت بالای خدمات این شرکت دارد.


اخذ نمایندگی انحصاری برند GRG Banking


آزاده با تاکید به اخذ نمایندگی انحصاری برند GRG از ابتدای سال ۲۰۲۰ از سوی شرکت توسن‌تکنو اظهار داشت: توسن‌تکنو با اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری فروش و پشتیبانی از ماشین‌های بانکی برند GRG از ابتدای سال ۲۰۲۰ در اصل فروش سخت‌افزاری و پشتیبانی کامل از تمام محصولات این شرکت را تحت پوشش خود قرار داده است.


وی یادآور شد: همکاری این شرکت با برند GRG به گذشته برمی‌گردد که پشتیبانی از ماشین‌های VTM بانک شهر و ماشین‌های خودپرداز و خوددریافت (BCR) این بانک بوده است؛ اما از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی به‌صورت انحصاری نمایندگی تمام ماشین‌های بانکی این برند چه از منظر سرویس، پشتیبانی و چه در حوزه فروش بر عهده شرکت توسن‌تکنو قرار گرفته است.


معاون امور مشتریان و فروش شرکت توسن‌تکنو با اشاره به پشتیبانی از برندهای مختلف توسط این شرکت، اظهار داشت: این شرکت با پشتیبانی ماشین‌های بانکی برندهای مختلف مانند GRG، HYOSUNG، TECHNO و NCR، خدمات‌دهی به طیف وسیعی از انواع ماشین‌های بانکی پرداخته و هم‌اکنون پشتیبانی ۹۷۰۰ ماشین بانکی از مجموع تقریبی ۵۸ هزار ماشین در حال سرویس در شبکه بانکی را که در حدود ۱۶ درصد سهم بازار است، بر عهده دارد.


وی در پاسخ به این پرسش که به‌صورت مشخص با کدام‌یک از بانک‌ها همکاری خود را آغاز کرده‌اید، گفت: بانک‌های گردشگری و رسالت جزو بانک‌هایی بودند که در سال ۹۸ به این مجموعه اضافه شدند؛ البته در سال‌های گذشته پشتیبانی ماشین‌های ATM برخی از بانک‌ها مثل بانک سامان را بر عهده داشتیم که در سال ۹۸ پشتیبانی از ماشین‌های CASH RECYCLER این بانک را نیز اخذ کردیم.


آزاده با اشاره به انعقاد قراردادهای پشتیبانی و خدمات پس از فروش این شرکت در سال ۹۹ گفت: یکی از مهم‌ترین قراردادهایی که در سال ۹۹ منعقد شد، پشتیبانی تمام ماشین‌های برند GRG و HYOSUNG بانک صادرات به مدت دو سال بود که شامل ۷۴۴ ماشین می‌شود. همچنین پشتیبانی ماشین‌های بانکی برخی بانک‌ها با برندهای King Teller و GWI هم به فعالیت‌های این شرکت در سال ۹۹ افزوده شد. وی افزود: انعقاد قرارداد پشتیبانی ۸۵۰ ماشین‌ HYOSUNG بانک سپه (حکمت ایرانیان سابق) از اول سال ۹۹ به قراردادهای این شرکت افزوده شده است.


مولتی‌برندبودن، نقطه تمایز اصلی توسن‌تکنو


معاون امور مشتریان و فروش شرکت توسن‌تکنو با اشاره به مزیت رقابتی شرکت توسن‌تکنو گفت: این شرکت با پشتیبانی از خودپردازها، خودبانک‌ها و خودگردان‌های برندهای مختلفی چون GRG، HYOSUNG، TECHNO و NCR عملکرد خوبی از خود ارائه داده و مولتی‌برندبودن نقطه تمایز اصلی توسن‌تکنو با رقبا است.


آزاده ادامه داد: دانش فنی تیم توسن‌تکنو و برخورداری از دفاتر پشتیبانی در سراسر کشور و همچنین تجهیزات نو و ارجینال منجر به جلب اعتماد شبکه بانکی به این شرکت شده است. توسن‌تکنو اکنون با داشتن ۵۷ نمایندگی و ۲۲۰ نفر سرمایه انسانی متخصص فقط در حوزه سرویس و پشتیبانی در کل کشور که قرار است تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۷۰ دفتر با ۲۵۰ نفر سرمایه انسانی متخصص افزایش یابد، سطح سرویس خوبی به مشتریان خود ارائه می‌کند و همچنان درصدد ارتقاء آن نیز هست.


وی تاکید کرد: قطعا خدماتی که توسن‌تکنو به‌عنوان نماینده رسمی و انحصاری برند GRG به مشتریان خود ارائه می‌دهد، از کیفیت بالاتری به نسبت دیگر شرکت‌های همکار برخوردار است و دانش فنی متخصصان این شرکت که همواره از طریق آموزش در حال ارتقا است، نشانه خوبی از اهمیت کیفیت در ارائه خدمات این شرکت است.


آزاده خاطرنشان کرد: تمام این موارد در کنار پاسخگویی مناسب و لحظه‌ای به مشتریان، پکیج کاملی از خدمات را به شبکه بانکی کشور ارائه می‌دهد. آزاده با اشاره به رصدهای متعدد در بازه‌های زمانی مختلف به‌منظور بررسی سطح رضایت مشتریان اظهار داشت: رضایت مشتریان همواره مهم‌ترین اولویت این شرکت بوده است. به‌همین‌منظور سطح رضایت آن‌ها همواره رصد شده و مشکلات احتمالی در این بخش بررسی و رفع می‌شود.


آزاده یادآور شد: شرکت توسن‌تکنو با تاکید بر ارائه راهکارهای نوآورانه از دو سال گذشته به عرضه راهکار خودگردان یا CRS اقدام کرد که در حال حاضر حدود ۱۷۰۰ ماشین خودگردان این شرکت عملیاتی شده و در این میان، نزدیک به ۷۰۰ ماشین CRS توسن‌تکنو در بانک ملی ایران فعال است. بر اساس آمار موجود، در بحران شیوع کرونا و همزمان با اعمال محدودیت برای واریز وجوه نقد در شعب، سطح آگاهی جامعه از وجود چنین خدمتی بسیار بالا رفت و در ادامه استقبال خوبی از این راهکار شد. این در حالی است که پشتیبانی و خدمات پس از فروش این راهکار برای بانک ملی ایران نیز هم‌اکنون توسط توسن‌تکنو صورت می‌پذیرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر