06 شهريور 1399 - 18:50

پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری

اسماعیل للـه گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یارانش را تسلیت گفت.
کد خبر : ۱۱۷۴۹۱
پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


                                                                                                                  بسمه تعالی


                                                       "اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ"


هموطنان شریف و فهیم ایران اسلامی


سلام علیکم


فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام و ایام سوگواری و عزاداری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان را محضر یکایک شما دلسوختگان و عاشقان حسینی و رهپویان مکتب عاشورایی صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.


واقعه عاشورا نه تنها یک قیام بر علیه استبداد، ظلم و جور زمانه، بلکه رخدادی عظیم و انسان‌ساز و مکتب و فلسفه‌ای است با زوایا، ابعاد گسترده و پایه‌های مستحکم. مکتب و فلسفه عاشورا سراسر درس و حکمت است برای آموختن درس آزادگی و حرّیت، پاسداری و حراست از دین مبین اسلام و زنده نگاه داشتن فرایض واجب نماز و امر به معروف و نهی از منکر.


قیام و خیزش مقدس امام حسین (ع) و اصحابش در جغرافیای کربلا، حکایت شیدایی و شوریدگی امام و پیشوای آزاده‌ای بود برای اصلاح جامعه و پیراستن آن از فساد، فسق، فجور و برپایی عدل و داد و برابری و برادری. اندیشه والاقدر عاشورایی، اندیشه‌ای است همچون حبل‌المتین که استعانت به آن کلید سعادت و رهایی است. اندیشه‌ای جاری و ساری در پهنه تاریخ برای انسان‌هایی که در پی جامعه‌ای سعادتمند و نیکبخت هستند.


ان‌شاءالله که خداوند کریم شور و شعور حسینی و عاشورایی را در این زمانه‌ای که متاسفانه با حجمه‌ای از ظلم، سیاهی و تباهی در بسیاری از نقاط جهان به ویژه کشورهای منطقه مواجه هستیم نصیب یکایک ما گرداند و حضرت سیدالشهدا (ع) در روز قیامت شفیع ما باشد.


بار دیگر ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران با وفایشان و آرزوی قبولی عزاداری‌های شما در این ایام حزن‌انگیز، از درگاه خداوند متعال اعتلای میهن عزیزمان و صحت، سلامتی و بهروزی شما عزیزان را مسألت دارم.



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           اسماعیل للـه گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها