18 شهريور 1399 - 14:00

برگزاری مراسم معارفه اعضای جدید هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک

در مراسمی با حضور رحمت الله صادقیان مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، سه تن از اعضای جدید هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک معرفی شده و از خدمات و زحمات اعضای قبلی تقدیر به عمل آمد.
کد خبر : ۱۱۷۷۳۹
ISC_0042.JPG

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، در این مراسم که  ابوطالب نجفی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک و  شاکری معاون اقتصادی و توسعه سرمایه های انسانی نیز حضور داشتند،  سید جعفر مرتضویان، سید رضا ناصری نیک و بابک رضایی راد به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک معرفی شدند.


همچنین در این مراسم با اهدای لوح تقدیر، از تلاشها و زحمات بی شائبه آقایان دکتر میرطاهری، دکتر وثوقی وحدت و دکتر خالقی مقدم قدردانی به عمل آمد. مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در این لوح تقدیر خطاب به اعضای تودیع شده اظهار کرد: اینجانب به نمایندگی از گروه ملی انفورماتیک از باب "من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق" مراتب سپاس و تقدیر خود را از تلاشها و خدمات ارزنده در مدت ماموریت در شرکت خدمات انفورماتیک که برکات و ثمرات فراوانی در ارتقای جایگاه بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت کشور داشته است، اعلام  می‌کنم.


گفتنی است، انتظاری (رییس هیات مدیره) و مهندس صدوقی نیز کما فی السابق در هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک حضور دارند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر