19 شهريور 1399 - 12:27
ایبِنا گزارش می‌دهد:

جایگاه بانک‌ها در رده‌بندی شبکه شاپرک در مردادماه

براساس آمار تعداد تراکنش که توسط بانک‌ها به ثبت رسیده، جزییات سهم هر بانک توسط این شرکت مشخص شد و بانک ملت نیز همچنان در صدر این جدول قرار دارد.
کد خبر : ۱۱۷۷۷۳
تراکنش

به گزارش ایبِنا، شرکت شاپرک آمار عملکرد هریک از بانک ها در پذیرش تعداد و مبلغ تراکنش های پشتیبانی شده در شبکه شاپرک را در مردادماه منتشر کرد که براساس این آمار تنها ۹ بانک نخست با بالاترین سهم تعدادی و مبلغی در شبکه پرداخت آورده شده‌اند و بقیه بانک‌ها در نمودار تحت عنوان سایر آمده‌اند.


بر این اساس، بانک ملت با سهم ۶۷ .۲۱ درصدی از تعداد تراکنش‌ها و سهم ۰۱ .۲۳ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، همچنان با اختلاف زیاد، بالاترین سهم از پذیرش تراکنش‌های بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست در بین تمام بانک‌های پذیرنده قرار گرفته است.  



بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به بانک‌های ملت، ملی ایران، صادرات ایران و سپه، بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های  ملت، پارسیان، ملی ایران، سپه اخصاص دارد.


همچنین از نظر تعداد تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی به بانک‌های ملت، آینده، اقتصاد نوین، پارسیان به ترتیب در بالای جدول قرار گرفتند و بانک های ملت، ملی ایران، صادرات ایران و کشاورزی بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی را به خود اختصاص دادند.


بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزاری پذیرش اینترنتی توسط بانک‌های ملت، خاورمیانه، سامان و پارسیان ثبت شد و بالاترین  سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی هم به بانک‌های  ملت، آینده، پارسیان واقتصاد نوین تعلق گرفته است.



برچسب ها: شاپرک تراکنش
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر