23 شهريور 1399 - 13:38

عملکرد خوب بانک رفاه کارگران در مبارزه با کرونا وحمایت از کارکنان

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: بانک رفاه کارگران در بسیج ملی مبارزه با کرونا و ارائه تسهیلات و اقدامات حمایتی از کادر درمان و کارکنان نظام سلامت کشور بسیار خوب عمل کرده است.
کد خبر : ۱۱۷۸۶۵
عملکرد خوب بانک رفاه کارگران در مبارزه با کرونا و حمایت از کارکنان نظام سلامت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه دیدار با للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان این مطلب اظهار داشت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا نه‌ تنها کشور عزیزمان بلکه سراسر جهان را با دشواری های عدیده‌ای مواجه ساخته و هزینه های بسیاری را به کشورها، جوامع و از جمله ایران تحمیل کرده است.


 وی با اشاره به جانفشانی های کارکنان نظام سلامت و کادر درمانی کشور در مبارزه با کرونا و ابتلا و شهادت تعدادی از پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان، خاطر نشان کرد: نظام بانکی و به ویژه بانک رفاه کارگران در این مسیر دشوار همواره حامی و یاور ما بوده اند و دوشادوش نظام سلامت و مدافعان سلامت گام برداشته اند.


 للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز با قدردانی از حوزه سلامت و تمامی کادر بهداشتی و درمانی کشور که در مسیر مبارزه با ویروس کرونا متعهدانه و صبورانه ایفای نقش می کنند، اظهار داشت: بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت محور و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و همچنین تعهدات و رسالت حرفه ای خود از نخستین روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا همراه با کادر نظام سلامت کشور گام برداشته و از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.


 وی به تسهیلات اعطایی بانک رفاه کارگران به کادر درمانی و شرکت های فعال در زمینه خدمات پزشکی و نظایر آن از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا تاکنون اشاره کرد و گفت: این بانک تاکنون تعداد ۶ هزار و ۵۴۲ فقره تسهیلات پرداخت کرده است.


 مدیرعامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر اینکه حمایت و خدمات دهی به حوزه سلامت به ویژه در ایام شیوع کرونا به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: بانک رفاه کارگران در مسیر ارائه خدمات به کادر معظم درمانی و همچنین کسب و کارهایی که به واسطه شیوع کرونا آسیب دیده اند از تمام ظرفیت های موجود استفاده می‌کند.


 للـه‌گانی در ادامه به سایر خدمات بانک رفاه کارگران در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: بانک در این ایام اقدام به تقویت بیش از پیش خدمات بانکداری الکترونیک خود کرده تا ضمن فراهم ساختن خدمات سریع و آسان برای مشتریان، تعداد مراجعه حضوری به شعب بانک را کاهش دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر