26 شهريور 1399 - 12:49

تمدید مهلت پذیره‌نویسی صندوق ETF پالایشی تا ۳۰ شهریورماه

سرپرست مدیریت نظارت بر نهادهای مالی اعلام کرد : زمان پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم تا ۳۰ شهریور تمدید شد.
کد خبر : ۱۱۷۹۴۳
ETF

به گزارش ایبِنا به نقل از سنا، راضیه صباغیان گفت: با توجه به درخواست ارایه شده مبنی بر تمدید پذیره نویسی به منظور بهره مندی متقاضیانی که تاکنون فرصت خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق مذکور را نداشته اند، تمدید مجوز پذیره نویسی این صندوق، از نظر سازمان بورس و اوراق بهادار بلامانع اعلام شده است.


وی افزود: بر این اساس، پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ با رعایت قوانین و مقررات تمدید شده است.


سرپرست مدیریت نظارت بر نهادهای مالی تاکید کرد: هرگونه فعالیت جهت جمع آوری منابع لازم صندوق و تبلیغات احتمالی در این راستا نباید مغایر با مفاد اساسنامه و امیدنامه و قوانین و مقررات مرتبط باشد.


امروز و با اتمام مهلت یاد شده، بار دیگر این زمان تمدید و متقاضیان این صندوق مهلت دارند تا روز یکشنبه (۳۰ شهریور ماه) برای پذیره نویسی اقدام کنند.


لازم به ذکر است: دارا دوم شامل سهام شرکت‌های پالایشگاهی، پالایش نفت تهران (شتران)، پالایش نفت تبریز (شبریز)، پالایش نفت اصفهان (شپنا) و پالایش نفت بندر عباس (شبندر) است که شیوه عرضه این صندوق مانند نخستین مرحله از عرضه صندوق سرمایه‌گذاری دولتی در نظر گرفته شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها