02 مهر 1399 - 08:40

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

مدیرعامل بانک سپه طی پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۱۸۱۱۹
پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در پیام محمد کاظم چقازردی آمده اسـت: هفته دفاع مقدس از نقاط عطف تاریخ کشورمان و یادآور دلاورمردیها، از خودگذشتگی ها و رشادتهایی است که همواره در حافظه این سرزمین و مردم شریف آن جاودانه خواهد بود.


این پیام می افزاید: آرامش و امنیت امروز کشورمان را از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت کسانی داریم که سطر سطر تاریخ این مرز و بوم در ۸ سال دفاع مقدس را به کلماتی ناب و عظیمی همچون صبر، عزت، وحدت، همدلی، حماسه، شرف، ایثار، سربلندی و... زینت بخشیده اند.


در این پیام آمده است: این روزها که هفته دفاع مقدس با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و هفتاد و دو یار با وفایش پیوند خورده و صدای «هل من ناصر ینصرنی» آن امام همام بیش از هر زمان به گوش می رسد، بزرگترین وظیفه ما در این ایام، دو مهم است؛ حفظ و نگهداری از ارزشها و تداوم راه شهیدان و وفاداری به آرمانهای آنها و نیز زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدا، چرا که «امروزه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست».


چقازردی در پیام خود تأکید کرده است: در نبرد اقتصادی حاضر که کمتر از دوران نبرد در میدانهای جنگ آن دوران نیست، باید هوشیارتر از گذشته و با ارتقای علم و دانش و آگاهی و با عزم و انگیزه ای جدی تر و راسخ تر در میدان نبرد حضور داشت و با معنا بخشیدن هرچه بیشتر به اقتصاد مقاومتی در عمل، موجبات رشد و رونق تولید را فراهم کرد.


در پایان این پیام بر نقش و اهمیت بانکها به ویژه در دوران نبرد اقتصادی در مسیر رشد و توسعه اقتصادی و تبریک مجدد این هفته و آرزوی توفیق برای تداوم راه شهدا تأکید شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر