06 مهر 1399 - 14:31

پرداخت وام قرض‌الحسنه خرید کالا و خدمات به دانشجویان پیام نور

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کالاکارت به دانشجویان دانشگاه پیام نور خبر داد.
کد خبر : ۱۱۸۲۴۷
دکتر مرتضی اکبری

به گزارش ایبِنا، مرتضی اکبری امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه با موضوع اعطای تسهیلات قرض الحسنه کالاکارت به دانشجویان دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از تولید داخلی کالا و خدمات ایرانی، در چارچوب طرح های تسهیلاتی خود اقدام به ارائه خدمات نوین طرح کالا کارت به دانشجویان دانشگاه پیام نور می کند.


وی افزود: بر اساس این تفاهمنامه افراد معرفی شده می توانند از کالا و خدمات متنوع فروشگاه ها یا مراکز طرف قرارداد با بانک، تا سقف مجاز تعیین شده استفاده کنند. کالا کارت مهر ایران یک طرح خرید اقساطی کالا است که توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران و در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغال زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم کشورمان طراحی شده و در این تفاهمنامه تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از تسهیلات قرض الحسنه خرید کالا و خدمات ایرانی استفاده کنند.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، ادامه داد: با توجه به حمایت بانک در این بخش، دانشجویان نیازی به سپرده گذاری در این طرح ندارند و می توانند برای خرید کالا و خدمات مورد نظر، از تسهیلات قرض الحسنه آن استفاده کنند. مدت این تفاهم نامه از تاریخ انعقاد به مدت ۱۲ ماه است و در طول آن تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور از مزایا و تسهیلات قرض الحسنه کالا کارت بهرمند خواهند شد.


به گفته اکبری، همچنین به منظور حمایت از کادر آموزشی کشور، کارکنان دانشگاه پیام نور نیز از مزایای طرح کالا کارت برخوردار می شوند. بنابر مفاد این تفاهمنامه، هر یک از معرفی شوندگان می توانند حداکثر تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه با دوره های بازپرداخت ۶، ۹ و یا ۱۲ ماهه با رعایت شرایط و ضوابط بانک و طرح کالاکارت دریافت کنند.


وی با تاکید بر اینکه در این همکاری، کارمزد تسهیلات با دوره های بازپرداخت ۶ماه، ۲ درصد، ۹ ماه، ۳ درصد و تسهیلات با دوره بازپرداخت ۱۲ ماه، با کارمزد ۴ درصد است، گفت: پیش از این نیز بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از معلمان و فرهنگیان کشور، تفاهمنامه «طرح کالا کارت» را با آموزش و پرورش نیز منعقد کرده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر