07 مهر 1399 - 10:41
مدیرعامل بانک مسکن به ایبِنا خبر داد؛

شرایط پرداخت وام مسکن ۴۰۰ میلیون تومانی

مدیرعامل بانک مسکن شرایط پرداخت وام مسکن تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان در طرح حساب مسکن جوانان را تشریح کرد.
کد خبر : ۱۱۸۲۷۸
محمود شایان

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، درباره شرایط دریافت وام مسکن ۴۰۰ میلیون تومانی اظهار داشت: دستورالعمل افزایش سقف وام مسکن جوانان ابلاغ شده است که صاحبان حساب می‌توانند برای خرید یا ساخت مسکن از این تسهیلات استفاده کنند.


وی با بیان اینکه سقف پرداخت تسهیلات در شهر تهران ۴۰۰ میلیون تومان، در شهرهای بزرگ (کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، قم، شیراز و کرمانشاه) ۳۳۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۹۰ میلیون تومان است، گفت: برای دریافت سقف تسهیلات سپرده‌گذاری ۱۵ ساله باید انجام شود که مبلغ واریزی از ۶۵ هزار تومان در ماه نخست آغاز می‌شود و در پایان سال پانزدهم به ۲۴۷ هزار تومان می‌رسد. 


شایان از امکان دریافت تسهیلات در پایان سال پنجم سپرده‌گذاری خبر داد و تصریح کرد: سقف تسهیلات در این حالت در تهران ۲۱۰ میلیون تومان، شهرهای بزرگ ۱۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۱۰۰ میلیون تومان است و در این حالت مبالغ واریزی ماهانه نیز افزایش خواهد یافت که در شهر تهران در ماه نخست ۶۱۰ هزار تومان است.


مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر اینکه امتیاز ویژه حساب مسکن جوانان نرخ سود ۹ درصدی تسهیلات آن است، گفت: بازپرداخت این تسهیلات ۲۰ ساله و سقف عمر ساختمان ۲۵ سال در نظر گرفته شده است.


وی درباره امکان دریافت سقف تسهیلات برای حساب‌هایی که در گذشته افتتاح شده‌اند نیز بیان داشت: پرداخت تسهیلات تابع شرایط قراردادی روز است و بر مبنای قرارداد منعقد شده پرداخت خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر