27 مهر 1399 - 10:43
قالیباف اعلام کرد؛

بررسی وضعیت بازار ارز در مجلس با حضور وزرای اقتصادی دولت

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امشب نشستی با حضور وی، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس،‌ رییس کل بانک مرکزی و وزرای اقتصادی دولت جهت بررسی وضعیت بازار ارز و نهاده‌های کشاورزی برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۱۱۸۸۶۰
محمدباقر قالیباف

به گزارش ایبِنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده کاشمر تاکید کرد: امشب نشستی با حضور وی، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و وزرای اقتصادی دولت جهت بررسی وضعیت بازار ارز و نهاده‌های کشاورزی برگزار خواهد شد.


رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما حتماً باید به اولویت‌های مردم توجه کنیم و این حرف حقی است و فلسفه وجودی ما همین است کما اینکه الان طرح دو فوریتی مربوط به سبد کالا در کمیسیون مربوطه در حال بررسی است و اعضای این کمیسیون باید تلاش بیشتری برای تسریع این روند داشته باشند، همچنین موضوع گرانی و کنترل بازار در دستور کار جلسه روز چهارشنبه صحن قرار داشته که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.


وی یادآور شد: همین امشب نیز ساعت ۸ نشستی با حضور بنده، روسای کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه، بودجه و محاسبات، صنایع و معادن، کشاورزی، آب و منابع طبیعی و وزرای مربوطه و رییس کل بانک مرکزی جهت بررسی وضعیت بازار ارز و نهاده‌های کشاورزی برگزار خواهد شد.


رییس مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: این تذکر به جایی است و فلسفه وجودی ما همین است که در حوزه نظارت از هیچ ابزار و وظیفه قانونی کوتاه نیاییم بنابراین قطعاً در این زمینه مجلس انجام وظیفه خواهد کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر