28 مهر 1399 - 14:46

همراه کارت با ۱۰ میلیون کاربر به ۵+ میلیون نصب در گوگل پلی رسید

همراه کارت دومین اپلیکیشن پرداخت کشور با بیش از ۵ میلیون نصب در گوگل پلی شد.
کد خبر : ۱۱۸۹۱۲
.

به گزارش ایبِنا، اپلیکیشن پرداخت همراه کارت که چند ماه قبل با ورود به بازه مثبت ۲ میلیون نصب کافه بازار، دومین اپلیکیشن پرداخت کشور از این نظر شده بود، این بار نیز توانست در گوگل پلی با رسیدن به پله مثبت ۵ میلیون دانلود، بار دیگر به این موفقیت دست پیدا کرده و دومین اپلیکیشن این حوزه شود. در حال حاضر مجموع کاربران اندروید و iOS این اپلیکیشن در استورهای مختلف ۱۰ میلیون نفر است.


نسخه جدید همراه کارت که در سال ۱۳۹۶ معرفی شد، در کمتر از سه سال و با رشدی قابل توجه، از بسیاری از اپلیکیشن‌های این حوزه پیشی گرفته است. مدیران این اپلیکیشن، اصلی‌ترین دلیل رشد آن را تمرکز بر روی کیفیت رائه سرویس می‌دانند. آن‌ها معتقدند که این موضوع باعث شده تا کاربران همراه کارت، آن را به دیگران معرفی کنند. اصلی‌ترین خدمات ارائه شده در همراه کارت، عبارتند از کارت به کارت از مبدا ۳۰ بانک، خرید شارژ و بسته اینترنت، استعلام و پرداخت قبوض، دریافت موجودی کارت بانکی و پرداخت جریمه رانندگی. اما همراه کارت همواره سعی کرده است که تجربه استفاده از این خدمات را بهبود بخشد.


علاوه بر بهبود مستمر UI و UX، افزودن بخش‌هایی مانند ویجت خرید شارژ، تجربه استفاده از اپلیکیشن را بهبود بخشیده است. کاربران اندروید و iOS با نصب آخرین نسخه همراه کارت می‌توانند به سادگی ویجت خرید شارژ را به صفحه Home گوشی خود اضافه کرده و صرفاً با لمس یک دکمه و بدون نیاز به ورود رمز، شارژ مورد خود را خریداری کنند. از دیگر قابلیت‌های این ویجت، بخش مربوط به خریدهای غیرتماسی از فروشگاه‌ها است که به زودی راه اندازی خواهد شد.


همراه کارت از طریق استورهای گوگل‌پلی و کافه بازار برای گوش‌های اندروید و همچنین وب سایت www.hamrahcard.ir  برای گوشی‌های آیفون، قابل نصب است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر