30 مهر 1399 - 08:46

کارگروه رفع موانع جهش تولید تشکیل شد

کارگروه «رفع موانع جهش تولید» با دستور و تاکید مقام معظم رهبری و با هدف شناسایی و رفع موانع و چالش‌های جهش تولید ایجاد شد.
کد خبر : ۱۱۸۹۷۱
تولید

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، چهارمین جلسه کارگروه «رفع موانع جهش تولید» به ریاست معاون اول رییس جمهور در روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ مهر ۱۳۹۹ تشکیل شد.


در این جلسه در ادامه بررسی اهم چالش‌ها و موانع جهش تولید در حوزه صنعت و معدن، احکام پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رفع تنگناها و مشکلات تامین مالی ریالی بنگاه‌های تولیدی، نهایی و مصوب شد.


کارگروه «رفع موانع جهش تولید» با دستور و تاکید مقام معظم رهبری با ریاست معاون اول رییس جمهور و نمایندگانی از هر سه قوه و با هدف شناسایی و رفع موانع و چالش‌های جهش تولید ایجاد شده است.


طی جلسات برگزار شده، ۱۴ حکم به پیشنهاد هیات مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزها، در راستای بهبود محیط کسب‌وکار و پنج حکم در راستای تامین تسهیل تامین مالی ریالی بنگاه‌های تولیدی کشور مصوب شد که به منظور طی مراحل تصویب و اجرایی شدن توسط مراجع ذی‌ربط، اعم از مجلس شورای اسلامی، هیات وزیران، قوه قضاییه و شورای پول و اعتبار ابلاغ شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر