06 آبان 1399 - 12:51
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی:

مشتریان بانک‌ها جز در موارد ضروری به شعب مراجعه نکنند

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی، گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا، مشتریان بانک‌ها می‌توانند برای حفظ سلامت خود و کارکنان نظام بانکی خدمات لازم را از منزل و محل کار خود به صورت غیر حضوری دریافت کنند.
کد خبر : ۱۱۹۱۳۰
بانک

به گزارش ایبِنا، علیرضا قیطاسی اظهار داشت: با توجه به شیوع و گسترش دوباره بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، کلیه دستگاه‌های مستقر در استان تهران از ۵ آبان ماه ۱۳۹۹ مکلف شدند تا پایان آبان ماه نسبت به کاهش حضور کارکنان خود به میزان ۵۰ درصد اقدام کنند.

وی افزود: بر همین اساس از سوی شورای هماهنگی بانک ها نیز به تمامی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی ابلاغ شد تا ۵۰ درصد از کارکنان بانک ها در استان تهران  و ۳۰ درصد در سایر استان ها از طریق نوبت بندی و دورکاری خدمات لازم را به مشتریان خود ارائه کنند.

دبیرشورای هماهنگی بانک‌ها از مشتریان سیستم بانکی تقاضا کرد تا در شرایط فعلی برای رعایت حال خود و کارکنان سیستم بانکی از مراجعه غیرضرور به شعب بانک‌ها خودداری کرده و از خدمات غیرحضوری از جمله موبایل بانک، اینترنت بانک و ... در منزل و محل کار خود استفاده کنند.

قیطاسی در پایان تاکید کرد: مشتریان سیستم بانکی باید در صورت مراجعه به شعب در شرایط و موارد ضروری، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

برچسب ها: بانک کرونا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر