21 آبان 1399 - 13:52

بانک ملی ایران، در کنار محرومان

کارکنان بانک ملی ایران در دوران شیوع کرونا و تشدید تحریم های اقتصادی، تا حد ممکن دین خود را به جامعه محروم کشور ادا کرده اند.
کد خبر : ۱۱۹۵۶۳
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با برپایی پویش کمک مومنانه، کارکنان این بانک نیز همپای سایر نیک اندیشان تلاش کرده اند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را میان اقشار نیازمند توزیع کنند.


تهیه و توزیع کالاهای مصرفی خانوار، تهیه اقلام بهداشتی و نیز تامین لوازم التحریر میان کودکان در حال تحصیل مناطق محروم تنها بخشی از این اقدامات است. همچنین تعداد قابل توجهی از کارکنان بانک به صورت خودجوش بخشی از حقوق خود را برای تخصیص به نیازمندان اهدا کرده اند.


در تازه ترین مورد، مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) از کارکنان جناح ارزی بانک ملی ایران به سبب حمایت هایشان از فرزندان تحت پوشش این نهاد خیریه تقدیر کرده است.


بانک ملی ایران همچنین به صورت مستمر و فراگیر، از دیرباز بخشی از منابع خود را در اختیار نهادهای خیریه قرار داده است و از این رو به عنوان یک نهاد نیکوکار شناخته می شود. آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به کمیته امداد امام خمینی (ره) و تسهیل اشتغال نیازمندان تنها گوشه ای از اقدامات حمایتی بانک از طبقه محروم جامعه است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر