25 آبان 1399 - 10:51

رتبه برتر روابط عمومی های کشور به گروه مالی گردشگری رسید

لوح و نشان ویژه " روابط عمومی برتر" به مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری و نشان "مدیر ارشد ارتباط گستر"و تندیس "روابط عمومی برتر" به مجتمع فولاد صنعت بناب اعطاء شد.
کد خبر : ۱۱۹۶۵۰
بانک گردشگری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران؛ با موضوع بررسی تأثیر کرونا ویروس بر ساختار و عملکرد رسانه‌ای روابط عمومی؛ به انتخاب هیئت‌داوران، لوح و نشان این سمپوزیوم برای امیر نیک رویان" مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری" و بابک علیزادشهیر مدیر عامل فولاد بناب به‌عنوان «مدیر ارشد ارتباط گستر» و تندیس هفدهمین جشنواره روابط عمومی ایران در بخش های "روابط عمومی الکترونیک و فرهنگی وانتشارات " به نوراله خیری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این مجتمع اهداء شد.


شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که با حضور دکتر سیما سادات لاری، سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر سلیمانی امیری رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران برگزیده جشنواره روابط عمومی برگزار شد در این سمپوزیوم از مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری ، مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب و مدیر روابط عمومی این مجتمع برای روابط عمومی برتر تجلیل به عمل آمد.


مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در سالجاری با ارتباط گذاری مناسب و با مراجعات حضوری به سازمان ها، نهادها و در ارتباط با پرسنل، ذینفعان و در رابطه با مسئولیت های اجتماعی بصورت فعال عمل نموده و روابط عمومی این مجتمع به عنوان یک روابط عمومی متخصص و از بابت فعالیت ها و عملکرد یکسال گذشته و همچنین طراحی کمپین "هم نفس مردم" به منظور تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی بیمارستان را شروع نموده و با حمایت مدیرعامل مجتمع بصورت مداوم به انجام رسانده است.


در افتتاحیه این دوره از سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، پیام خانم دکتر سوتلانا استاوریوا رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی خطاب به شرکت‌کنندگان و برگزیدگان این سمپوزیوم به‌صورت مجازی پخش شد.


گفتنی است، در بخش علمی این سمپوزیوم پروفسور بانو بِیبارز هوکس استاد دانشگاه استانبول ترکیه، فیلیپ بورِمانس، عضو هیئت‌مدیره ایپرا، مدرس و متخصص ارتباطات بحران از کشور بلژیک و مدیر روابط عمومی IBM و دکتر ماکسیم بِحار سخنران حرفه‌ای از کشور بلغارستان سخنرانی کردند.
این سمپوزیوم که به‌عنوان مهم‌ترین رویداد در عرصه روابط عمومی‌های کشور محسوب می‌شود، به‌صورت سالانه و با هدف ارتقاء دانش دست اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی-تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقاء کیفی فعالیت‌های روابط عمومی در کشور برگزار می‌گردد.


شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان یکی از شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری در سالجاری توانسته با ثبت رکورد های پی در پی تولید، به معنای واقعی شعار جهش تولید را تحقق بخشیده و به واسطه تولید محصول کیفی حضور فعالتری را در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر