25 آبان 1399 - 12:53

بازدید معاون اعتبارات و راهبری شعب بانک صنعت و معدن استان فارس

عبدالرضا ولی الهی عضو هیأت عامل و معاون اعتبارات و راهبری شعب به همراه سید مهدی صدری رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی بانک صنعت و معدن از سه واحد تولیدی بزرگ در استان فارس بازدید نمود.
کد خبر : ۱۱۹۶۵۷
بازدید ولی الهی

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، سه واحد تولیدی گروه فاتح صنعت کیمیا، گروه کولر هوایی آبان و گروه سازه پیوند در این سفر مورد بازدید قرار گرفتند.
گروه فاتح صنعت کیمیا با ۶ هزار نفر نیروی کار شامل ۱۶ واحد تولیدی در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و خدمات به دکل های نفتی و گازی است.


گروه کولر هوایی آبان با اشتغال ۱۵۰۰ نفر شامل ۵ واحد تولیدی در حوزه ساخت تجهیزات نیروگاهی و نفت و گاز می باشد. گروه سازه پیوند نیز با ۵۰۰ نفر اشتغال در حوزه ساخت سازه های فولادی فعالیت می نماید.


مدیران ارشد و اجرایی بانک در نشست با مسؤلین این واحد های تولیدی ضمن اشاره به لزوم تمرکز حساب شرکت ها و مشتریان در شعب بانک صنعت و معدن و ضرورت استفاده از خدمات اعتباری مانند ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی بر تأثیر روابط متقابل و مؤثر بانک با مشتریان خوشنام خود در تسهیل و تسریع ارائه خدمات متنوع بانکی و تسهیلات مورد نیاز آنان تأکید کردند.


همچنین معاون اعتبارات و راهبری شعب و رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی بانک صنعت و معدن در جلسه ای که با حضور کارکنان مدیریت استانی این بانک برگزار گردید، ضمن تقدیر از همکاران به بررسی عملکرد هفت ماهه آنان پرداختند و در خصوص اجرای بانکداری شرکتی و پیگیری مسایل و مشکلات واحد های تولیدی این استان رهنمودها و راهکارهایی را مطرح نمودند.


در این جلسه مقرر گردید تا پایان سال همکاران شعب و مدیریت های استانی در خصوص جذب منابع، درآمد های کارمزدی و وصول مطالبات تمامی تلاش و توان خود را به کار گیرند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر