25 آبان 1399 - 16:10

ارائه خدمات مطلوب به کارگران جزو برنامه های اصلی بانک رفاه

بانک رفاه کارگران همواره تلاش می کند تا خدمات مطلوب تری به جامعه کارگری کشور ارائه دهد و امضای این تفاهم نامه زمینه خدمات رسانی بهتر را فراهم می کند.
کد خبر : ۱۱۹۶۶۸
ارائه خدمات مطلوب به جامعه کارگری جزو برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک در مراسم امضای تفاهم نامه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این مطلب گفت: با امضای این تفاهم نامه، سامانه جامع روابط کار به منظور احراز هویت کارگران و کارفرمایان شروع به کار می کند که این موضوع، گام مثبتی در راه خدمت رسانی به جامعه کارگری است.


مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی به وجود آورده است، خدمات غیر حضوری در اولویت برنامه های این بانک است و با شروع به کار این سامانه تلاش می کنیم به منظور ارائه خدمات مناسب همچون افتتاح حساب و احراز هویت جامعه کارگری و کارفرمایی کشور با استفاده از خدمات الکترونیک، حضور آن ها در شعب را به حداقل ممکن کاهش دهیم.


لله گانی تصریح کرد: این تفاهم نامه مزایای مثبتی دارد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک رفاه کارگران و جامعه کارگری و کارفرمایی از آن بهره مند می شوند و این آمادگی وجود دارد که علاوه بر احراز هویت، با شناسایی واحدهای تولیدی فعال دامنه همکاری های متقابل گسترش پیدا کند.


وی تأکید کرد: بانک رفاه کارگران با افزایش سرمایه ای که داشته است بیش از گذشته آمادگی ارائه خدمات متنوع ریالی، ارزی، کارگزاری و بیمه به شرکت ها و واحدهای تولیدی را دارد و این تفاهم نامه، زمینه گسترش همکاری های متقابل را با جامعه کارگری و کارفرمایی کشور فراهم می کند.


در ادامه این مراسم، شاکرمی معاون امور روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم بیان داشت: سامانه جامع روابط کار برای رفاه حال بیشتر کارگران و کارفرمایان با همکاری بانک و وزارتخانه آغاز به کار می کند و امیدواریم با توجه به گستردگی شعب بانک در سراسر کشور، خدمات دهی مناسبی به آن ها ارائه شود.


وی افزود: با امضای این تفاهم نامه، کارگران و کارفرمایان در سراسر کشور می توانند برای احراز هویت و انجام امور بانکی خود از خدمات حضوری و غیر حضوری بانک رفاه کارگران استفاده کنند و این خدمات با سهولت در دسترس آن ها در سراسر کشور قرار خواهد گرفت.


گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری های متقابل به امضای طرفین رسید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر