30 آبان 1399 - 12:42

لایحه بودجه تا ۱۵ آذر تقدیم مجلس می‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: پیش بینی ما این است که امسال هم دولت در موعد قانونی و تا پانزدهم آذر لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.
کد خبر : ۱۱۹۷۹۲
بودجه

به گزارش ایبِنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه رئیس جمهور بخشنامه بودجه را خیلی وقت پیش به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است، اظهار داشت: ستاد بودجه دولت هم از خیلی وقت پیش کارش را شروع کرده و دستگاه‌های اجرایی مدت زیادی است با سازمان برنامه و بودجه جلساتی برای تهیه و تنظیم بودجه‌های مربوطه دارند و در آن درآمدها و مصارف بررسی می‌شود.


وی با بیان اینکه تقریباً کل جلسه روز چهارشنبه دولت هم به بحث درباره لایحه بودجه سال آینده گذشت، گفت: در این جلسه مسئولان دستگاه‌های مختلف نظر خودشان را مطرح کردند.


معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: از هفته آینده جلسات نهایی کردن لایحه بودجه در دولت ادامه خواهد یافت و پیش بینی ما این است که امسال هم دولت در موعد قانونی و تا ۱۵ آذر لایحه بودجه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.


امیری گفت: ما هم امیدواریم در مجلس شورای اسلامی هم این لایحه تا قبل از پایان سال رسیدگی و تصویب شود تا دولت فرصت داشته باشد آئین نامه‌های اجرایی مربوط به قانون بودجه را تهیه و ابلاغ کند تا قانون بودجه به عنوان مهمترین سند مالی یک سال کشور قابلیت اجرا داشته باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر