02 آذر 1399 - 17:21

با درآمد فردایتان، امروز خرید کنید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب طرح کالاکارت، این امکان را به شما می‌دهد که درآمد فردای خود را امروز هزینه کنید.
کد خبر : ۱۱۹۸۶۳
کالاکارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، طرح کالاکارت این بانک با افزایش قدرت خرید مشتریان ارائه شده است. شما می‌توانید بدون نیاز به سپرده‌گذاری، نسبت به دریافت کالاکارت با سقف ۲۰ میلیون تومان اقدام کرده و از فروشگاه‌های متعدد در سراسر کشور اقلام مورد نیاز خود را خریدرای کنند.


گفتنی است فروشگاه‌های مختلفی طرف قرارداد بانک مهر ایران هستند و دامنه آن‌ها از فروشگاه لوازم خانگی و تلفن همراه تا پوشاک و... را در بر می‌گیرد. لیست این فروشگاه‌ها از طریق وب‌سایت بانک مهر ایران به آدرس qmb.ir و در صفحه مربوط به طرح کالاکارت قابل مشاهده است.


چرا کالاکارت بانک مهر ایران؟


کارت اعتباری از سوی بانک‌های مختلف ارائه می‌شود، اما مزیت کالاکارت بانک مهر ایران نسبت به طرح‌های مشابه این است که مشمول دریافت سود نمی‌شود. از آنجایی که بانک مهر ایران بانک تخصصی قرض‌الحسنه بوده و تمام طرح‌های اعتباری آن نیز بر اساس این عقد اجرا می‌شود، کالاکارت نیز همچون سایر طرح‌های این بانک مشمول دریافت سود نبوده و تنها کارمزدی به آن تعلق می‌گیرد که حداکثر ۴ درصد است.


دریافت اقساط کالاکارت یک ماه پس از صدور کارت آغاز می‌شود. همچنین تعداد اقساط بین ۶ تا ۱۲ ماه خواهد بود. در صورتی که مشتری به‌صورت منظم اقساط خود را پرداخت کند، امکان شارژ مجدد حساب بلافاصله پس از پرداخت اقساط تسهیلات قبلی، برای دفعات زیاد و بدون تشکیل پرونده و ضامن وجود دارد.


نکته دیگر اینکه خرید اقساطی کالا معمولاً با افزایش قیمت کالا همراه می‌شود، اما در چارچوب طرح کالاکارت، پذیرندگان قیمت کالا را افزایش نمی‌دهند.


استقبال مردم از کالاکارت


تا پایان آبان ماه، بیش از ۱۰هزار و ۶۰۰ کالاکارت به مشتریان بانک مهر ایران ارائه شده که مجموع اعتبار آن‌ها تقریباً به ۱۴۹۰ میلیارد ریال می‌رسد.  گفتنی است سه استانی که بیشترین استقبال از طرح کالاکارت را داشته و از نظر تعداد و مبلغ بالاترین کالاکارت دریافتی را داشته‌اند، کرمانشاه، خراسان رضوی و خوزستان هستند.


برای دریافت کالاکارت تنها کافی است به یکی از شعب بانک مهر ایران مراجعه کرده و پس از تشکیل پرونده، کالاکارت خود را دریافت کنید. مرحله بعد مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک و خرید کالاست. پس از یک ماه اقساط شما آغاز می‌شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر