قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا افزایش یافت در حالی که موارد ابتلای COVID-19، انتظارات محرک اقتصادی را تحریک می‌کند.
کد خبر : ۱۲۰۴۸۸
طلا

به گزارش ایبِنا به نقل از رویترز، روز سه شنبه با پیش بینی های بازار درباره حمایت اقتصادی اضافی با افزایش موارد ابتلای COVID-19 پیش از جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو، طلا بیش از ۱ درصد افزایش یافت.


طلای اسپات با رشد ۱.۱ درصدی به ۱۸۴۶.۶۱ دلار در هر اونس رسید و معاملات آتی طلای ایالات متحده با ۱ درصد افزایش به ۱۸۵۰.۱۰ دلار رسید.


سرمایه گذاران منتظر جلسات سیاست گذاری بانک فدرال ایالات متحده هستند که از روز سه شنبه و برای بانک انگلیس از روز پنجشنبه آغاز می شود.


این زمان قبل از کمیته بازار آزاد فدرال است اما شاهد نقدینگی هستیم و این بدان معناست که هرگونه تغییر در جریان اخبار و داده ها می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد در حالی که بازار در آستانه کریسمس و سال نو روند رو به کاهشی دارد.


 سهام‌های جهانی در میان افزایش موارد ابتلای ویروس کرونا که باعث تعطیلی ها در هلند، آلمان، لندن و نیویورک می شود، ثابت است و حاصل تأثیر اقتصادی همه گیری است.


 انتظارات محرک مالی ایالات متحده با برد رأی الکترال رئیس جمهور منتخب جو بایدن برطرف شد، در حالی که قانون گذاران هنوز در مورد توافق محرک مالی خوشبین هستند و دلار آمریکا به پایین ترین سطح چند ساله سوق داده شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر