26 آذر 1399 - 14:15

شعب استان گلستان در تحقق اهداف تعیین‌شده موفق عمل نموده است

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون عملکرد شعب استان گلستان در تحقق اهداف برنامه را موفقیت‌آمیز عنوان نمود.
کد خبر : ۱۲۰۵۱۹
شعب استان گلستان در تحقق اهداف تعیین‌شده موفق عمل نموده است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،‌ ایرج شیخ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران استان گلستان به منظور ارزیابی عملکرد این استان، اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای عهده‌دار پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، جبران خسارت سیل و سایر طرح‌های مشابه می‌باشد.


وی افزود: بانک توسعه تعاون در هدف‌گذاری اصلی خود، نقش توسعه‌ای را بر تحقق سود حداکثری ترجیح داده است و با انجام فعالیت‌های بانکی همراه با رعایت انضباط مالی و حداکثر سازی بهره‌وری از جایگاه مهمی برخوردار است.


شیخ‌زاده با بررسی عملکرد مدیریت شعب استان گلستان افزود: این استان با توجه به‌اندازه جغرافیایی و اقتصادی منطقه، عملکرد متوازنی داشته است و در تحقق اهداف برنامه عملیاتی در شاخص‌های گوناگون از قبیل رشد منابع کلی، رشد منابع ارزان‌قیمت، درآمد مشاع و غیر مشاع و مدیریت هزینه عملیاتی و غیرعملیاتی کارنامه موفقی را رقم‌زده است.


وی خاطرنشان کرد: شعب استان طی هشت‌ماهه سال جاری نزدیک به ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌نموده‌اند، ضمن آنکه ارزش ضمانت‌نامه صادره استان طی این دوره ۵۵۵ میلیارد ریال بوده است.


امیر میر شفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک توسعه تعاون نیز در این جلسه گفت: شناسایی مزیت‌های اقتصادی مناطق از سوی روسای شعب و همچنین کمک به ایجاد زنجیره‌های ارزش مبتنی بر این مزیت‌ها بسیار مهم است و بانک را در ایفای مناسب نقش توسعه‌ای خودیاری می‌رساند.


در ادامه این جلسه محمدرضا شریفی مدیر شعب استان گلستان به وضعیت جغرافیایی و اقتصادی استان اشاره نمود و گفت: مجموعه همکاران استان گلستان در تلاش هستند از تمامی فرصت‌ها برای اجرای مناسب بانکداری توسعه‌ای بهره‌جویی نمایند.


وی افزود: برخی مناطق استان در تجهیز منابع ارزان‌قیمت واجد شرایط مناسب‌تری بوده است که با تعامل صحیح و مشتری مداری این مهم صورت پذیرفته است. ضمن آنکه تسهیلات توسعه‌ای از قبیل اشتغال روستایی و جبران خسارت سیل نیز مطابق سهمیه ابلاغی پرداخت‌شده است. شایان‌ذکر است در این جلسه روسای شعب گرگان، کردکوی، آق‌قلا، و گمیشان نیز به تبیین عملکرد کنونی و برنامه‌های آتی واحدها پرداختند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر