01 دی 1399 - 08:42
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی خبر داد؛

حمایت از خرید و صادرات کشمش با عاملیت بانک کشاورزی

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی از عاملیت بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد به کارخانجات فرآوری کشمش و صادر کنندگان این محصول خبر داد.
کد خبر : ۱۲۰۶۰۵
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، مهندس طهماسبی در نشست خبری که باحضور روح‌اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی و اصحاب رسانه برگزار شد، با بیان این که بانک کشاورزی همواره حامی بخش کشاورزی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی است، از این بانک قدردانی و اظهار امیدواری کرد با عاملیت بانک کشاورزی، امسال نیز حمایت از تولید، صادرات و صنایع مرتبط کشمش با موفقیت انجام شود.


وی افزود: از آنجا که کشمش از اقلام عمده صادراتی کشور است و برآورد صادرات کشمش برای سال جاری ۲۰۰ هزار تن است ، وزیر جهادکشاورزی دستور داد امسال نیز وارد چرخه حمایت از خرید کشمش شویم تا مانند سال های گذشته صادرات این محصول رونق داشته باشد و علاوه بر ارزآوری، از تولید آن نیز حمایت شود.


طهماسبی تصریح کرد: با عاملیت بانک کشاورزی و بر اساس دستورالعمل کارگروه های استانی، تسهیلاتی با نرخ ۱۰ درصد به صادرکنندگان کشمش و کارخانجات فرآوری کشمش در قالب تسهیلات سرمایه درگردش پرداخت می شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها