01 دی 1399 - 08:40
مدیرعامل بانک کشاورزی:

تسهیلات ۱۰ درصدی به کارخانجات و صادرکنندگان کشمش پرداخت می‌شود

مدیرعامل بانک کشاورزی، آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش با نرخ ۱۰ درصد به کارخانجات فرآوری کشمش و صادر کنندگان این محصول را اعلام کرد.
کد خبر : ۱۲۰۶۰۶
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، خدارحمی در این نشست خبری که با حضور مهندس طهماسبی مدیرعامل سازمان تعاون روستایی و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: باهماهنگی دکتر خاوازی و مهندس طهماسبی با سازمان برنامه و بودجه، خط اعتباری جدیدی با نرخ ۱۰ درصد در نظر گرفته شده که با عاملیت بانک کشاورزی و بر اساس تشخیص کارگروه استانی به صادرکنندگان کشمش و کارخانجاتی که تمایل به خرید کشمش از باغداران داشته باشند در قالب تسهیلات سرمایه درگردش پرداخت خواهد شد.

وی افزود: خط اعتباری پیشین نیزکه از محل تلفیق منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک است همچنان با نرخ ۱۴.۵ درصد برای حمایت ازصادرات تمام محصولات کشاورزی از جمله کشمش به قوت خود باقی است.

خدارحمی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: این تسهیلات با هدف حمایت از تولید، خرید به موقع با نرخ مصوب و صادرات کشمش پرداخت می شود و مبلغ تسهیلات پرداختی به هر متقاضی با مستندات صادراتی،حجم عملیات پیشین، ظرفیت کارخانه، سوابق عملیاتی، سوابق گمرکی و .. رابطه مستقیم دارد و نهایتا توسط کارگروه های استانی و اتاق های بازرگانی استان ها تایید و تصویب می شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر