01 دی 1399 - 08:38

تبریک آغاز بیست و پنجمین سال فعالیت پست‌بانک

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران طی پیامی آغاز بیست‌وپنجمین سال فعالیت این بانک را به مدیران و کارکنان، کارگزاران، مشتریان و سهامداران آن تبریک گفت.
کد خبر : ۱۲۰۶۰۹
بهزاد شیری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: متن پیام وی بدین شرح است؛
 


به نام خدا



اول دی‌ماه در تقویم تاریخِ پست‌بانک‌ایران، یادآور عهد و پیمانی‌ است که به پشتوانه‌ی دانش و کاردانی در سایه‌ی صداقت، درایت و نوآوری، پیشرفتِ ایرانی آباد را اُمید داد. 
حال در تقارن با نخستین روزِ زمستان که از بلندترین تاریکی شبِ سال، عبور کرده و چشم به‌راه درخششِ سپیدی برف است تا پژمردگی خزان را بپوشاند و بسترِ زمین را برای استقبال از بهاری سرسبز و پربار سیراب کند؛ ما نیز همچون بیست‌وچهار سالِ پیش از این، به روشنی فردای یلدا با درکنار هم بودن و فشردنِ صمیمانه‌ی دستِ همکاری و تلاش، دل به همّت و خدمت گرم می‌کنیم تا بتوانیم روزهای سخت و سرد اقتصادی را به اُمیدِ جلای آفتابِ تابانِ رونق و گشایش کسب‌وکارها، پشت سر بگذاریم.
اینک طلیعه‌ی بیست و پنجمین سال آغاز فعالیت پست‌بانک‌ایران به عنوان برترین بانک دولتی را چون تفأّلِ شبِ یلدا به لسان‌الغیب به فالِ نیک می‌گیریم و ضمن تبریک به همکارانِ عزیزم، سهامداران ارجمند و مشتریان گرامی، قادر متعال را شاکریم که در ربع قرن فعالیت بی‌وقفه، همواره اهتمام و اعتماد را سرلوحه‌ی عهد خویش قرار دادیم تا با پیمودن قلّه‌های تجربه و اُمید اُفق روشنی را برای آیندگان به یادگار بگذاریم.


        بهزاد شیری
 مدیرعامل پست‌بانک‌ایران

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر