آغاز مجدد روند افزایشی بیت کوین

طبق بررسی داده‌ها، بیت کوین، با ورود سرمایه‌گذاران جدید افزایش قیمت مجدد را آغاز می‌کند.
کد خبر : ۱۲۰۶۳۰
بیت کوین

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، شرکت داده بین المللی Chainalysis می گوید: آخرین افزایش بیت کوین توسط سرمایه گذاران تازه وارد به دنیای رمزنگار تقویت شده است، از ماه سپتامبر نزدیک به نیم میلیون توکن جمع آوری شده است.


گفته می شود سرمایه گذاران بزرگ طی سه ماه گذشته ۱۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده اند. ولع برای خرید، قیمت این ارز رمزنگاری شده پیشرو در جهان را دو برابر کرد، که از جولای ۲۰۱۹ نمی توانست از مرز ۱۲۵۰۰ دلار فراتر رود.


به گفته یک اقتصاد دان ارشد: نقش سرمایه گذاران در این داده ها هرچه بیشتر روشن می شود. تقاضا توسط سرمایه گذاران آمریکای شمالی در مبادلات فیات، با تقاضای بیشتر خریداران انجام می شود.


هفته گذشته، بیت کوین نقطه عطف دیگری یعنی ۲۳۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت. آخرهفته قبل از اینکه در روز دوشنبه حدود ۲۳۵۰۰ دلار فروخته شود، افزایش مختصری بالای ۲۴۰۰۰ دلار دیده شد. این افزایش سود سالانه اش را به ۲۲۵ درصد رسانده است.


درمیان سرمایه گذارانی که اخیراً از بیت کوین پشتیبانی کرده اند می توان به Square ، MicroStrategy و Mass Mutual اشاره کرد. همچنین PayPal توانایی خرید بیت کوین را برای مشتریان اضافه کرده است.


مدیر عامل در سرمایه گذاری Grayscale ، گفت: ما در حال مشاهده جریان سرمایه با سریعترین سرعت در تاریخ تجارت هستیم که توسط برخی از بزرگترین موسسات جهان و برخی از مشهورترین سرمایه گذاران گسترش یافته است. سرمایه به سمت تجارت عمومی بیت کوین تراست می رود که با رشد شش برابری نسبت به سال گذشته روبرو شده است.


آخرین افزایش تقاضا از میلیاردرهای وال استریت نشان دهنده چرخش بارز اولین افزایش برجسته بیت کوین است که سه سال پیش مشاهده شد. در آن زمان، قیمت بیت کوین توسط سرمایه گذاران خرد افزایش یافت، که بیشتر آنها از روی حدس و گمان به ارزهای رمزپایه امید بستند.


در سال ۲۰۱۷، اولین افزایش قابل توجه بیت کوین به ۲۰ هزار دلار، ارز رمزنگاری شده را به شهرت جهانی رساند. اندکی پس از آن فروپاشید، و تقریباً ۸۰ درصد ارزش خود را در ماه های بعدی، قبل از افزایش مجدد فعلی، از دست داد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها