انتشار صورت‌های مالی ۹ ماهه بانک قرض‌الحسنه رسالت در کدال

اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای (حسابرسی نشده) ۹ ماهه منتهی به پایان آذرماه سال جاری بانک قرض الحسنه رسالت در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.
کد خبر : ۱۲۰۹۵۵
بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش ایبِنا، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به سی آذرماه ۱۳۹۹ (حسابرسی نشده) بانک قرض الحسنه رسالت نشان می دهد در بخش دارایی ها، موجودی نقد این بانک در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، با کاهش ۴۳ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل ۱۳۹۸/۱۲/۲۹، به رقم ۱۰,۲۳۲,۹۰۷ میلیون ریال رسیده است. 


همچنین مطالبات از بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری به رقم ۶,۳۷۷ میلیون ریال رسیده است که نسبت به پایان سال مالی قبل (205 میلیون ریال) ۳,۰۱۱ درصد بیشتر شده است.


سایر دارایی‌های بانک قرض الحسنه رسالت نیز در نه ماهه امسال، با رشد ۳۹ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل، به رقم ۱۴,۴۱۰,۸۳۹ میلیون ریال رسیده است.


در بخش هزینه‌ها؛ افزایش ۳۳ درصدی هزینه‌های کارکنان در نه ماهه اخیر نسبت به پایان سال مالی قبل، نشان می دهد که هزینه های کارکنان به رقم ۳,۰۲۲,۴۵۴ میلیون ریال افزایش یافته است.


در مجموع در جمع هزینه‌ها، رشد ۵۲ درصدی ۹ ماهه منتهی به سی آذرماه امسال نسبت به پایان سال مالی قبل را شاهد هستیم که به رقم ۸,۸۴۵,۴۸۳ میلیون ریال رسیده است.





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر