26 دی 1399 - 11:30

برندگان خوش شانس طرح" امید رفاه" بانک رفاه کارگران معرفی شدند

مراسم اولین دوره قرعه کشی طرح" امید رفاه" بانک رفاه کارگران با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک برگزار و اسامی نفرات برتر اعلام شد.
کد خبر : ۱۲۱۳۱۱
برندگان خوش شانس طرح

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تداوم سیاست های بانک و در حمایت از کارگران و بازنشستگان، طرح "امید رفاه"  آغاز شده است و در مرحله اول، بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کارمندان سازمان های طرف قرارداد این بانک، ماهیانه مبلغی به صورت حق عضویت (حداقل یک میلیون و حداکثر ۳۴ میلیون ریال) پرداخت می کنند و براساس پرداختی های خود و کسب امتیاز، در قرعه کشی شرکت و به میزان ۳۰  برابر حق عضویت خود، تسهیلات قرض الحسنه با نرخ ۴ درصد و مرابحه با نرخ ۶ درصد کارمزد دریافت می کنند. سقف تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریال و تسهیلات مرابحه ۱ میلیارد ریال است و دوره بازپرداخت آن نیز حداکثر ۲۴ ماه می باشد. اعطای تسهیلات در هر ماه به ۱۰ درصد اعضاء در هر دسته صورت می پذیرد، به نحوی که تمامی اعضاء در پایان ماه سیزدهم موفق به اخذ تسهیلات می شوند. 


گفتنی است، در اولین مراسم قرعه کشی تسهیلات طرح "امید رفاه"،  قرعه کشی مراحل اول تا چهارم گروه خرداد ۹۹، مراحل اول تا سوم گروه تیر ۹۹،  مراحل اول و دوم گروه مرداد ۹۹ و مرحله اول گروه شهریور ۹۹ به صورت همزمان برگزار شد و از این پس، قرعه کشی این طرح پانزدهم هر ماه برگزار خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر