29 دی 1399 - 11:07

هدیه بانک سرمایه به دانش‌آموزان مناطق محروم در روزهای کرونایی

همزمان با پانزدهمین سالگرد تاسیس بانک سرمایه، هدایای بهداشتی ـ آموزشی این بانک به دانش‌آموزان یک مدرسه ابتدایی در بیرجند اهدا شد.
کد خبر : ۱۲۱۳۶۹
کمک بانک سرمایه به مدارس مناطق محروم

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در این برنامه که با حضور جمعی از مدیران ارشد آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی و همکاران شعبه بیرجند بانک سرمایه در مدرسه ای ابتدایی واقع در منطقه‌ ای محروم از شهرستان بیرجند برگزار شد، ۳۵۰ بسته اهدایی بانک سرمایه شامل نوشت‌افزار و اقلام بهداشتی (ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و...) به دانش آموزان و کادر آموزشی این مرکز تحصیلی اهدا شد.


در این برنامه ضمانیان، مدیر مقاطع ابتدایی آموزش وپرورش استان خراسان جنوبی ضمن تشکر از این اقدام ارزشمند، از حمایت‌های بانک سرمایه در چند سال اخیر قدردانی نمود. همچنین رئیس شعبه بیرجند بانک سرمایه نیز در سخنانی کوتاه ابراز داشت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی همچون سال‌های گذشته، بخشی از هزینه تبلیغاتی بانک را به دانش آموزان مناطق محروم اختصاص دادیم، به این امید که شوق تحصیل در دل دانش‌آموزان شعله‌ورتر شود و لبخندی زیبا بر لبانشان نقش بندد.


گفتنی است، علاوه بر مدیر مقاطع ابتدایی آموزش و پرورش استان، معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بیرجند و مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز مهمان این برنامه بودند.


این گزارش در پایان می افزاید طرح اهدای نوشت افزار و اقلام بهداشتی از سوی بانک سرمایه که به مناسبت فرارسیدن ۱۸ دی ماه، پانزدهمین سالروز تأسیس این بانک، به اجرا درآمده است، شش مدرسه از مناطق محروم کشور را شامل شده است که اخبار مربوط به سایر مدارس طی روزهای آتی انتشار خواهد یافت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر