05 بهمن 1399 - 11:33
عضو هیات عامل بانک مسکن خبر داد؛

فروش اقساطی ۵۵ هزار واحد مسکن مهر طی امسال

معاون اعتباری بانک مسکن با اعلام اینکه هدفگذاری فروش اقساطی مسکن مهر برای سال‌جاری توسط بانک ۱۰۰ هزار واحد بوده است از فروش اقساطی ۵۵ هزار و ۳۵۲ واحد تاکنون خبر داد.
کد خبر : ۱۲۱۵۲۲
مسکن ملی

به گزارش ایبِنا، محمدحسن علمداری با اشاره به اینکه هدفگذاری فروش اقساطی مسکن مهر برای امسال ۱۰۰ هزار واحد بوده است از فروش اقساطی ۵۵ هزار و ۳۵۲ واحد طبق تازه‌ترین آمار خبر داد و گفت: فروش اقساطی واحدهای مسکونی مهر بر اساس مبلغ دریافتی و طول دوران مشارکت متفاوت خواهد بود.


علمداری با یادآوری اینکه مبلغ وام‌ها در اجرای واحدهای مسکونی مهر در پردیس ۵۰ میلیون تومان و در مابقی شهرها ۴۵ میلیون تومان است در خصوص آمار کلی اجرای طرح مسکن مهر، توضیح داد: ۲ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۲۷ واحد مجموع واحدهای مسکن مهر از ابتدای طرح تاکنون بوده است که از این تعداد از ابتدای اجرای طرح تا به امروز ۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۲۷۳ واحد تعیین تکلیف شده‌اند و ۳۰۲ هزارو ۵۴ واحد باقیمانده است.  


وی میزان مشارکت مردم  را در استقبال از خرید واحدهای مسکونی مهر برای امسال، مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سال جاری با توجه به افزایش قیمت‌ها در کلانشهرها استقبال مردم مناسب بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر