18 بهمن 1399 - 12:55
در استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

پرداخت بیش از ۱۳۹ میلیارد ریال تسهیلات در قالب کارت خرید نهاده

بانک کشاورزی استان چهار محال و بختیاری از در آذر ماه۹۹تا کنون بیش از ۱۳۹ میلیارد ریال تسهیلات در قالب کارت خرید نهاده های کشاورزی پرداخت کرده است.
کد خبر : ۱۲۱۸۸۲
کشاورزکارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، هوشنگ طاهری میرقائد، مدیر شعب بانک کشاورزی استان چهار محال و بختیاری در گفت گو با خبرنگاران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با اعلام این خبر افزود:از زمان شروع پرداخت این تسهیلات تا دهه مبارک فجر ۱۳۵۱ نفر از کشاورزان استان جهت استفاده از این تسهیلات برای انجام کشت های پاییزه شامل گندم ، کلزا، جو و ... به بانک کشاورزی معرفی شده اند ، که از این تعداد برای ۱۲۹۶ نفر کارت خرید نهاده های کشاورزی صادر و ۹۷۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۳۹ میلیارد ریال پرداخت شده و این روند کماکان در همه شعب استان ادامه دارد.


مدیر شعب بانک کشاورزی استان در خصوص نحوه استفاده از کشاورز کارت و تسهیلات پرداخت شده در قالب این کارت گفت: کشاورزان عزیز استان می توانند با استفاده از یکصد دستگاه pos بانک کشاورزی نصب شده در فروشگاه های معتبر فروشنده نهاده های کشاورزی در سراسر استان، از مبلغ تسهیلات پرداخت شده موجود در کشاورزکارت، برای خرید نهاده های کشاورزی استفاده کنند.


شایان ذکر است که بانک کشاورزی استان چهار محال و بختیاری با جذب ۷۰ درصد اعتبار تخصیصی و پرداخت این تسهیلات در رده استان های برتر کشور قرار گرفته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر