قیمت طلا افزایش یافت

با ضعف دلار و امیدها برای محرک بیشتر قیمت طلا افزایش یافت.
کد خبر : ۱۲۱۹۸۵
طلا

به گزارش ایبِنا به نقل از سایت اینوستینگ، صبح سه شنبه قیمت طلا در آسیا صعود کرد، پس از آنکه این فلز زرد بیشترین سود دو روزه خود را طی یک ماه گذشته ثبت کرد. امیدها درپی اقدامات برای محرک بیشتر در ایالات متحده  بودند و دلار ضعیف تر به رشد طلا منجر می شود.


معاملات آتی طلا با ۰.۴۷ درصد افزایش به ۱.۸۴۲.۸۰ دلار رسید. دلار که به طور معکوس با طلا حرکت می کند، روز سه شنبه کاهش یافت. قانون گذاران دموکرات اولین پیش نویس قانونی لایحه حمایتی COVID-۱۹ جو بایدن را منتشر کردند. امیدها به این بسته قوی نگرانی های تورم را در تجارت افزایش می دهد.


طلا از پایین ترین قیمت از اوایل دسامبر سال  ۲۰۲۰ بازگشت. این عقب نشینی به واسطه  افزایش قیمت دلار و افزایش بازده خزانه داری آمریکا انجام شد. طلا از پایین ترین سطح دو ماهه با برنامه قریب الوقوع و عظیم ۱.۹ تریلیون دلاری بایدن صعود کرد


گفته می شود بهبود اقتصادی ضعیف است و پیش بینی می شود کارهای بیشتری انجام شود. همچنین سرمایه گذاران منتظر اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو هستند که روز چهارشنبه در یک وبینار سخنرانی خواهد کرد. همچنین تمرکز بازار بر ارزهای رمزنگاری شده بود، بیت کوین پس از خرید ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا (NASDAQ: TSLA) روز دوشنبه افزایش یافت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر