26 بهمن 1399 - 13:59

ارائه سهام عدالت در قالب کارت اعتباری از طریق اپلیکیشن ایوا

معاون امور بیمه، بانک و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که بانک ملی ایران از طریق اپلیکیشن ایوا امکان صدور کارت اعتباری تا ۵۰ درصد از ارزش سهام عدالت را دارد.
کد خبر : ۱۲۲۰۹۰
معمار نژاد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، عباس معمارنژاد، معاون امور بیمه، بانک و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در نشست خبری، ضمن بیان مطلب فوق افزود: به سهامداران عدالت تسهیلات ۳ ساله با نرخ ۱۸ درصد آنهم معادل ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت آنها اعطا می‌شود.


وی اضافه کرد: سهامداران برای دریافت کارت اعتباری این تسهیلات باید به‌صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن ایوای بانک ملی ایران و اپلیکیشن پرداختی یک بانک دیگر ثبت‌نام کنند. تمام مراحل احراز هویت و صدور کارت اعتباری هم به‌صورت غیر حضوری انجام می‌شود.


معاون امور بیمه، بانک و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در توضیح بیشتر این موضوع اظهار کرد: اپلیکیشن ایوا بانک ملی ایران در کنار اپلیکیشن پرداختی یک بانک دیگر آمادگی دارد تا ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت هر یک از متقاضیان را به‌شکل الکترونیکی به مردم کارت اعتباری ارائه دهد؛ این در حالی است که این کار بدون مراجعه حضوری مردم در این حوزه صورت خواهد گرفت.


وی در ادامه افزود: در این رابطه مردم بدون مراجعه به بانک (از طریق اپلیکیشن ایوا)، می‌توانند سهام را در تضمین بانک قرار دهند که معادل ۵۰ تا ۷۰ درصد آن را به‌صورت کارت اعتباری از ۳ هزار فروشگاه سطح شهر، خریدهای ضروری خود را انجام خواهند داد و به مرور هم سایر بانک‌ها اضافه خواهند شد.  


معمارنژاد همچنین خاطرنشان کرد: سیستم‌های این بانک‌ها به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی وصل شده و به‌صورت غیرحضوری این ارتباط برقرار است.
بانک ملی و بانکداری دیجیتال 


وی در خصوص بانکداری دیجیتال هم اینگونه واکنش نشان داد: از بانک‌ها خواسته شده تا سند بانکداری دیجیتال را ارائه کنند که برخی از بانک‌ها این سند را نهایی کرده که در بانک‌های ملی و دو بانک دیگر، نقشه راه بانکداری دیجیتال در حال نهایی شدن است.


ارائه سفته برای تسهیلات کرونایی در بانک ملی


معاون امور بیمه، بانک و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین گفت: اکنون سفته برای تسهیلات کرونایی در چند بانک و از جمله بانک ملی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر