29 بهمن 1399 - 12:00

کسب رتبه ۲۱۶ ارتباط فردا در میان ۵۰۰ شرکت برتر سال

شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های مالی چه رتبه‌ای را میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران در سال ۱۳۹۹ کسب کرده‌اند؟
کد خبر : ۱۲۲۲۱۵
.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی ارتباط فردا، سازمان مدیریت صنعتی رتبه‌بندی سال ۱۳۹۹ شرکت‌های برتر ایران (براساس اطلاعات مالی سال ۱۳۹۸) را برای بیست‌وسومین سال متوالی تهیه کرد و ۵۰۰ شرکت برتر معرفی شدند. این همایش به‌ روال هر سال و با هدف معرفی بنگاه‌های اقتصادی برتر ایران برگزار می‌شود.


در فهرست منتشر شده سازمان مدیریت صنعتی علاوه بر اینکه رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت مختلف تعیین و مشخص شده است، رتبه هر کدام از این شرکت‌ها در حوزه فعالیتی خودشان نیز به صورت جداگانه منتشر شده است. در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته نام ۳۰ شرکت دیده می‌شود. در گزارشی که قبلا در خصوص جایگاه شرکت‌های گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته منتشر شده جایگاه هرکدام از این شرکت‌ها از نظر میزان فروش و رشد هرکدام آورده شد.


در این گروه شرکت آسان پرداخت پرشین رتبه اول خود را به مانند سال گذشته علی رغم افت ۳ پله‌ای در رتبه کل حفظ کرده است. در این بین اما شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا با رشد ۷۴ پله‌ای بیشترین میزان رشد را در رتبه کل نسبت به سال گذشته در میان شرکت‌های این گروه داشته اشت. همچنین این شرکت جزو پنج شرکت برتر در رشد سریع بین صد شرکت سوم (رتبه ۲۰۱ تا ۳۰۰) بوده است. معیار اصلی در انتخاب شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع تغییر رتبه فروش شرکت‌های فهرست ۱۰۰ شرکت سوم طی چهار سال اخیر بوده است.


شرکت‌های بین‌المللی سیستم‌ها و اتوماسیون و شرکت افزار پرداز رمیس نیز به ترتیب با تغییر ۵۹ و ۵۷ پله‌ای در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. رتبه‌بندی شرکت‌های گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.


در میان شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های مالی طبق فهرست منتشر شده، شرکت زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان بین ۱۰۰ شرکت سوم (رتبه ۲۰۱ تا ۳۰۰)  بیشترین رشد پله‌ای را نسبت به سال گذشته با ۱۰۹ پله تجربه کرده است. پس از آن شرکت تجارت الکترونیکی پارسیان کیش رشد ۸۳ پله‌ای و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا رشد ۷۴ پله‌ای را میان شرکت‌های فعال حوزه فناوری‌های مالی تجربه کرده‌اند.


علاوه‌ بر این شرکت نرم افزاری داتیس آرین قشم در بین ۱۰۰ شرکت چهارم (رتبه ۳۰۱ تا ۴۰۰) رتبه پنج را در بین بالاترین ارزش افزوده کسب کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر