دریافت تسهیلات سهام عدالت غیرحضوری است

همه مراحل دریافت تسهیلات با وثیقه سهام عدالت و ارائه کارت اعتباری؛ غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.
کد خبر : ۱۲۲۲۲۰
سهام عدالت

به گزارش ایبِنا به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: امکان ارائه تسهیلات به سهامداران عدالت تا سقف ۵۰ درصد ارزش این سهام در بانک ملی فراهم شده است که بر این اساس این تسهیلات حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.


محمدعلی محمودزاده افزود: افرادی که حساب بانک ملی را به عنوان حساب مرتبط با سهام عدالت خود معرفی کرده اند می‌توانند از طریق نرم افزار ایوا در تلفن همراه برای ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند.


وی گفت: در این فرایند احراز هویت از طریق تصویر زنده فرد ثبت نام کننده انجام می‌شود و تصویر کارت ملی نیز باید در برنامه بارگذاری شود. محمودزاده افزود: بعد از امضای فرم‌ها و قراردادهای مربوط به تسهیلات به صورت الکترونیکی، مراحل ثبت نام تکمیل و کارت اعتباری نیز بصورت مجازی صادر می‌شود.


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب از اعتبار خود استفاده کنند گفت: پرداخت در فروشگاه‌ها نیز از طریق گوشی تلفن همراه و بارکد خوان انجام می‌شود.


وی ادامه داد: اقساط این تسهیلات نیز از طریق نرم‌افزار قابل پرداخت است و اگر افراد در مدت یک ماه تسهیلات را بازپرداخت کنند به آن سودی تعلق نمی‌گیرد و در غیر این صورت بازپرداخت اقساط ۳۶ ماهه با سود ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است.


محمود زاده گفت: جزییات بیشتر درباره دریافت نرم افزار و مراحل ثبت نام در سایت بانک ملی و شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز اطلاع رسانی شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر