02 اسفند 1399 - 10:47

چهارمین جشنواره فیلم کوتاه ‌پاسارگاد به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، با محوریت حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی، در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، در مجموعۀ سینمایی پردیس ملت برگزار شد.
کد خبر : ۱۲۲۲۴۲
جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، چهارمین جشنوارۀ فیلم کوتاه پاسارگاد، با هدف تولید آثاری فاخر در زمینۀ حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی، انعکاس تلاش‌های جهادگرانه در عرصه‌های تولید و صنعت، جلب توجه آحاد مردم به نقش ارزندۀ حمایت از تولید ملی در جهت رشد و استقلال اقتصادی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و شکوفایی استعدادها و قابلیت‌های هنری برگزار شد.


هیئت داوران این جشنواره را علی‌اکبر امین‌تفرشی، حسن بلخاری، محمود دهقان‌طزرجانی، منوچهر شاهسواری، ابراهیم مختاری، بهرام توکلی، نیما جاویدی و روح‌اله حجازی از هنرمندان، هنرشناسان و کارگردانان مطرح کشور تشکیل داده بودند.


گفتنی است این جشنواره در دو بخش فیلم‌سازان حرفه‌ای و باتجربه و همچنین جوانان و علاقه‌مندان غیرحرفه‌ای برگزار شد. به این ترتیب در روز اختتامیه، علاوه بر برگزاری کارگاه آموزشی فیلم‌سازی با حضور کارگردانان مطرح کشور از رتبه‌های اول تا سوم در هر دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای تقدیر به‌عمل آمد و همچنین جایزه ویژۀ دبیر جشنواره به فیلم برگزیدۀ شرکت فناپ از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد، تعلق گرفت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر