02 اسفند 1399 - 13:35

ارتقاء همکاری بانک تجارت با شرکت پالایش گاز بیدبلند

بموجب تفاهمنامه بانک تجارت با شرکت پالایش گاز بید بلند که در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» در جزیره کیش منعقد شد طرفین سطح همکاری های خود را گسترش می دهند.
کد خبر : ۱۲۲۲۶۰
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در جزیره کیش، تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت با شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به امضای رضا دولت آبادی مدیر عامل این بانک و محمود امین نژاد مدیر عامل شرکت بید بلند رسید.


بر اساس مفاد این تفاهمنامه، بانک تجارت نیازهای بانکی شرکت پالایش گاز بید بلند و پیمانکاران مرتبط با این شرکت را در تداوم همکاری های گذشته و در قالب اعطای تسهیلات و تعهدات (گشایش اعتبار اسنادی و صدور ضمانتنامه) تامین می کند.


مدیرعامل بانک تجارت پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین تأسیسات جمع‌آوری و فرآورش گازهای همراه نفت کشور را نمونه ای عینی از خودباوری کارشناسان و متخصصان ایرانی دانست که مقام معظم رهبری بارها در کلام خود به توانایی های آنان اشاره داشته اند.


دولت آبادی با اشاره به سهم قابل توجه بانک تجارت از تعهدات سیستم بانکی کشور یادآور شد: اکنون مزیت های این بانک در صدور انواع ضمانتنامه های ارزی و ریالی و گشایش اعتبارات اسنادی برای همه فعالان اقتصادی بویژه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شناخته شده است و آمادگی داریم در قالب این تفاهمنامه همه ظرفیت های موجود در بانک را برای همراهی با شرکت پالایش گاز بید بلند به کار گیریم.


پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس با درآمد سالانه ۷۰۰ میلیون دلار، اوایل بهمن ماه سالجاری به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور و با حضور وزیر نفت ،جمعی از مدیران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و مدیر عامل بانک تجارت به بهره برداری رسید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر