رئیس سابق بانک مرکزی انگلیس به شرکت پرداخت دیجیتال استرایپ پیوست

کارنی، رئیس سابق بانک انگلیس، عضو هیئت مدیره شرکت پرداخت دیجیتال استرایپ شد.
کد خبر : ۱۲۲۲۹۵
استرایپ

به گزارش ایبِنا به نقل از رویترز، مارک کارنی، رئیس سابق بانک های مرکزی انگلستان و کانادا، پس از اینکه شرکت استرایپ تصمیم گرفت برنامه اولیه بودجه خود را ارزیابی کند، به هیئت مدیره این شرکت پرداخت دیجیتال ایالات متحده پیوست.



روز یکشنبه این شرکت به گزارش روزنامه ساندی تایمز گفت: در چندین حوزه قضایی و با همکاری چند موسسه مالی در سراسر جهان، استرایپ از تجربه بالای مارک کارنی در زمینه سیستم های مالی جهانی و مدیریت بهره مند خواهد شد.


روز چهارشنبه مجله فوربس گزارش داده بود که سرمایه گذاران در معاملات ثانویه، Stripe را با ارزیابی ۱۱۵ میلیارد دلار ارزش گذاری می کردند.


یک مدیر ارشد شرکت در دسامبر به رویترز گفت که این شرکت قصد دارد تا در سراسر آسیا از جمله در جنوب شرقی آسیا، ژاپن ، چین و هند گسترش یابد.


این شرکت به بازرگانان اجازه می دهد تا پرداخت های دیجیتالی مشتریان و طیف وسیعی از خدمات بانکی تجاری را بپذیرند.


فین تک ها طی همه گیری COVID-۱۹ شاهد افزایش مشاغل خود بوده اند، زیرا مردم برای جلوگیری از ابتلا به ویروس در خانه های خود مانده و بسیاری از امور مالی خود را به صورت آنلاین مدیریت می کنند.


کارنی، رئیس سابق بانک انگلیس و بانک کانادا بود و۱۳ سال سابقه کار در بانک وال استریت را در دفاتر لندن، توکیو، نیویورک و تورنتو را در کارنامه خود دارد.


وی نماینده ویژه سازمان ملل در امور اقلیمی و امور مالی است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر