09 اسفند 1399 - 08:48
یک نماینده به ایبِنا خبر داد؛

تدوین طرحی برای کمک به تولید و رشد اقتصادی

عضو هیات رییسه مجلس از تدوین طرحی در مجلس برای کمک به رونق اقتصادی و رفع مشکلات تولید خبر داد و گفت: باید نگاه بخشی‌نگر به مشکلات از میان برداشته شود.
کد خبر : ۱۲۲۳۲۹
حاجی دلیگانی

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به درگیری اقتصاد کشور با مشکلات عدیده، گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی باید از راهکارهای موجود بهره گرفت و نباید دنبال ایده های دیگری گشت، زیرا همان موانعی که مشهود است باید برطرف شود.


نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت استفاده از راهکارهای تقویت تولید در کشور، افزود: برای تقویت تولید کافیست موانع را از سر راه تولیدکننده برداریم و لازم است که دستگاه هایی که به اصطلاح کمک کننده هستند مانند تامین اجتماعی، امور مالیاتی، وزارت صمت و همچنین دیگر دستگاه هایی که در این رابطه می‌توانند رفع مانع کنند، حضور فعال‌تری داشته باشند.


حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه باید بتوانیم از دل تهدیدها فرصت‌ها را استخراج کنیم، تصریح کرد: بهره‌گیری از تجربیات ناموفق در عقد قرارداد با کشورهای خارجی نیز مولفه دیگری است تا بار دیگر در ورطه مشکلات اقتصادی وارد نشویم.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه برای کمک به اقتصاد کشور و رونق تولید در حوزه قوانین مشکلی نداشته و به اندازه کافی در این زمینه قانون داریم، گفت: در بحث مشکلات رخ داده برای تولید، متاسفانه بروکراسی اداری نیز معضلات را دو چندان کرده است.


حاجی دلیگانی با تاکید بر ضرورت از میان برداشتن نگاه بخشی به موضوعات مختلف، تصریح کرد: مجلس در راستای کمک به تولید و رشد اقتصادی طرحی را در دست تدوین دارد تا به واسطه آن بتواند هماهنگی میان دستگاه‌ها را تقویت کند.

برچسب ها: اقتصاد رونق
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر